printlogo


کد خبر: 242151تاریخ: 1400/11/17 00:00
ترکیب اصلی کاراته در انتخابی درون‌اردویی نهایی می‌شود
شهرام هروی: ملی‌پوشان را با اختیار خودم معاف کردم

مصاحبه
رضا عباسپور  
 
 تیم ملی کاراته ایران سال ۱۴۰۱ حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، رقابت‌های قهرمانی آسیا، همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو را پیش رو دارد، ضمن اینکه شاگردان سید شهرام هروی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بوداپست نیز باید رنکینگ خود را در اوزان مختلف 
ارتقا دهند. 
علاوه بر این رقابت‌ها ملی‌پوشان کاراته ایران باید در رقابت‌های فشرده «کاراته وان» نیز حاضر باشند که ۵ مرحله آن قرار است به میزبانی امارات، پرتقال، مراکش، آذربایجان و روسیه برگزار شود. 
بر همین مبنا سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته با برنامه‌ریزی فشرده و منسجم ضمن برگزاری رقابت انتخابی در قالب مسابقات قهرمانی کشور کاراته، سعی دارد با تلفیقی از ستاره‌های ملی‌پوش و ورزشکاران تازه‌وارد به عرصه ملی ترکیبی ایده‌آل را از دل اردوی تیم ملی که احتمالاً از اسفندماه قرار است برگزار شود استخراج کند.
  
بعید است مشکلی برای شروع اردو 
داشته باشیم
سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته با بیان این مطلب که با اختیار خودش ملی‌پوشان عنواندار را از حضور در رقابت انتخابی و قهرمانی کشور معاف کرده است در این خصوص می‌گوید: «بچه‌های ملی‌پوش مشکلی با حضور در انتخابی نداشتند، اما من با اختیار خودم تصمیم گرفتم آنها را از انتخابی و قهرمانی کشور معاف کنم. الان هم با حضور برترین‌های مسابقه انتخابی و ستاره‌های ملی‌پوش کاراته احتمالاً از اسفندماه اردوی تیم ملی را استارات بزنیم. فعلاً که مشکلی برای برگزاری اردو نیست، اما باید ببینیم تا زمان شروع اردو چه شرایطی برای ما پیش خواهد آمد.» 
ترکیب اصلی ما از دل انتخابی درون‌اردویی خواهد بود
سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص ترکیب و استخوان‌بندی اصلی تیم ملی کاراته برای رویدادهای مهم آتی تأکید دارد: «قطعاً ترکیب و شاکله اصلی تیم ملی کاراته از دل انتخابی درون‌اردویی و عملکرد فنی ملی‌پوشان حاضر در اردوی آتی استخراج می‌شود. حتماً سعی می‌کنیم تمامی ملی‌پوشان را بخوبی در اردو محک زده تا بهترین ترکیب را برای تیم ملی کاراته ایران داشته باشیم.»
 
احتمالاً در کادر فنی تغییر داریم
هروی درخصوص تغییرات احتمالی در ترکیب کادر فنی کاراته نیز می‌گوید: «در شرایط فعلی حسن روحانی، سعید فرخی، حامد زیکساری و نعیما خواجوی همراه ما هستند. حتماً در روزهای آتی برای اینکه شرایط ما از نظر فنی بهتر شود، تغییراتی در ترکیب اصلی کادر خود داریم. حال اینکه چه گزینه‌ای را کم یا به این ترکیب اضافه کنیم بزودی بعد از هماهنگی با مسئولان فدراسیون اعلام می‌شود.»
 

Page Generated in 0.0060 sec