printlogo


کد خبر: 242150تاریخ: 1400/11/17 00:00
کنایه معنادار به مجیدی:
مگر اسکوچیچ به تو گفت چرا مظاهری و مرادی را بازی نمی‌دهی؟

مصاحبه فرهاد مجیدی علیه سرمربی تیم ملی اگرچه با واکنش بسیار مثبت هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شده ولی منتقدان زیادی هم داشته است. منتقدانی که بعضی از آنها نظرات خود را در همان فضا یا رسانه‌ها مطرح کرده‌اند و البته برخی هم هستند که ترجیح می‌دهند به صورت رسمی حرفی نزنند و جنگ رسانه‌ای به راه نیندازند. تعدادی از منتقدان مجیدی که اتفاقاً به فدراسیون هم رفت و آمد دارند، با اشاره به انتقادات تند سرمربی استقلال از همتای خود در تیم ملی، دیروز این سؤال را مطرح می‌کردند که اگر قرار بر نقد یک مربی بابت استفاده از بازیکنان مورد نظر خودش باشد، فرهاد مجیدی نیز به خاطر میدان دادن یا ندادن به شاگردان خود باید به پرسش‌های زیادی جواب دهد در صورتی که اسکوچیچ هرگز چنین کاری نکرده و از فرهاد نپرسیده است چرا محمد‌رشید مظاهری در فهرست بازیکنان استقلال قرار نمی‌گیرد یا اینکه چرا بابک مرادی از جمع نفرات استقلال برای نیم فصل دوم کنار گذاشته شد؟ اینها سؤالاتی است که برخی از منتقدان مجیدی مطرح می‌کنند و معتقدند اگر سرمربی تیم ملی باید به انتقادات فرهاد جواب دهد، خود سرمربی استقلال نیز باید پیرامون این موارد شفاف‌سازی کند.
 
تبعات مصاحبه علیه اسکوچیچ
مجیدی به کمیته انضباطی احضار می‌شود؟
فرهاد مجیدی پس از پیروزی مقابل هواداران مصاحبه بسیار تندی علیه دراگان اسکوچیچ انجام داد و سرمربی تیم ملی را بشدت مورد انتقاد قرار داد. مرد شماره یک استقلالی‌ها از رفتاری که سرمربی کروات با ملی‌پوشان و بازیکنان استقلالی مدعی پیراهن تیم ملی انجام داده بود، با صراحت انتقاد کرد و مدعی شد اسکوچیچ مربی خوبی است ولی برای باشگاه‌ها نه برای هدایت تیم ملی ایران!
حرف‌های تند فرهاد بازتاب زیادی داشت و قطعاً مدیران ارشد فدراسیون فوتبال هم آنها را شنیده‌اند. اتفاقاً شایعات مطرح شده در داخل راهروهای فدراسیون حکایت از آن دارد که این مصاحبه با واکنش منفی بعضی از مسئولان فوتبال ما همراه شده و آنها مدعی‌اند سرمربی استقلال نباید به همین راحتی منزلت اسکوچیچ که توانسته تیم ملی ایران را بدون دغدغه به جام جهانی برساند، زیر سؤال ببرد و حالا که چنین کاری انجام داده است، باید در کمیته انضباطی پاسخگوی رفتار خودش باشد.
 
 
سفر اسکوچیچ به آلمان
با پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن، حالا رقابت‌های بوندس‌لیگا و بویژه دیدارهای این تیم از اهمیت ویژه‌ای برای فوتبالدوستان ایرانی برخوردار شده و هم دل‌مان می‌خواهد مهاجم ارزشمند تیم ملی در ماه‌های منتهی به جام جهانی آنجا بدرخشد و با نهایت آمادگی به قطر برسد. به نظر می‌رسد تیم جدید و فضای تازه‌ای که سردار در آن قرار گرفته، برای اسکوچیچ هم اهمیت زیادی دارد چون شنیده‌ایم بزودی در سفری به آلمان، حداقل یکی از دیدارهای بایرلورکوزن را از نزدیک تماشا می‌کند و در جریان میزان آمادگی مهاجم لژیونر تیم ملی ایران هم قرار خواهد گرفت. البته سفر اسکوچیچ صرفاً برای محک زدن سردار آزمون نیست و به احتمال زیاد این مربی مسابقات چند لژیونر دیگر ایران را هم در اروپا از نزدیک تماشا خواهد کرد تا کاملاً آنها را زیر نظر داشته باشد.
 
 
سیاست ویژه برای درگیر نشدن با پرسپولیسی‌ها
مربیان استقلال کاری به باقری و هاشمیان ندارند
با وجود مصاحبه تندی که فرهاد مجیدی علیه سرمربی تیم ملی انجام داد، کادر فنی استقلال کاری به کار دستیاران ایرانی دراگان اسکوچیچ ندارند. کریم باقری و وحید هاشمیان مربیان داخلی هستند که در کنار اسکوچیچ کار می‌کنند و فرهاد مجیدی جمعه شب در مصاحبه خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به‌نام این دو نفر نکرد. 
سایر اعضای کادر فنی استقلال نیز دقیقاً در همین مسیر حرکت می‌کنند و اصلاً کریم باقری و وحید هاشمیان را شریک انتقاداتی که از سرمربی تیم ملی می‌شود، نمی‌کنند. جدا از بحث رفاقت میان فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور با هاشمیان و باقری، استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند همه انتقادات متوجه سرمربی تیم ملی باشد چون فهرست تیم ملی توسط او انتخاب می‌شود و حرف نهایی همان چیزی است که دراگان می‌گوید. از طرفی، انتقاد کردن از دستیاران ایرانی اسکوچیچ قطعاً می‌تواند واکنش منفی هواداران پرسپولیس را هم در پی داشته باشد و این چیزی است که استقلالی‌ها اصلاً دوست ندارند در مقطع کنونی اتفاق بیفتد.
 
 

Page Generated in 0.0058 sec