printlogo


کد خبر: 242149تاریخ: 1400/11/17 00:00
خبر

 اعتراض باشگاه هوادار
۲ پنالتی ما گرفته نشد گل دوم استقلال مردود بود
باشگاه هوادار نسبت به قضاوت داوران در دیدار شب گذشته این تیم مقابل استقلال اعتراض کرد. باشگاه هوادار تهران نوشت: چهار سکانس مشکوک داوری دیدار هوادار و استقلال که به گواه کارشناسان حداقل یک و حداکثر دو پنالتی به سود هوادار گرفته نشده و گل پیروزی‌بخش استقلال نیز مردود بوده است.
۱- در صحنه نخست ضربه سر معین عباسیان در محوطه جریمه استقلال به دست محمدحسین مرادمند برخورد می‌کند.
۲- در صحنه دوم آرمان رمضانی در محوطه جریمه هوادار و پیش از به ثمر رسیدن گل، صائب محبی را با هر دو دست هول می‌دهد که به گواه کارشناسان داوری گل پیروزی‌بخش استقلال باید مردود شمرده می‌شد.
۳- در صحنه سوم ضربه بابک مرادی در محوطه جریمه به دست بازیکن استقلال برخورد می‌کند.
۴- در صحنه چهارم و در محوطه جریمه استقلال سیاوش یزدانی به جهت پیشگیری از ایجاد موقعیت برای هوادار توپ دیگری را وارد زمین می‌کند که در کنار اخراج و به گواه کارشناسان داوری یک پنالتی باید به سود هوادار گرفته می‌شد.
 
 
ناراحتی عنایتی از گل دوم استقلال
گذاشتید هر کاری دل‌شان می‌خواهد، بکنند
هوادار تا آخرین دقایق بازی با استقلال موفق به کسب یک امتیاز از این تیم شده بود و اگر اندکی بیشتر تحمل می‌کرد، از شاگردان فرهاد مجیدی هم دقیقاً مانند پرسپولیس، یک امتیاز می‌گرفت ولی کرنر ارسالی در دقیقه 85 و ضربه سر امیرارسلان مطهری همه چیز را برای تیم رضا عنایتی بر باد داد تا آنها با شکست میدان را ترک کنند. گل دوم استقلال در حالی به ثمر رسید که مهاجم این تیم براحتی در میان مدافعان هوادار بلند شد و ضربه سر زد. این ضربه در محدوده‌ای زده شد که از نظر مربیان باید همواره قلمرو مردان خط دفاعی بویژه مدافعان میانی باشد و کسی نتواند روی سر آنها سر بزند. رضا عنایتی هم دقیقاً به همین خاطر ناراحت بود و پس از پایان بازی به این مسأله اشاره می‌کند که چرا مدافعانش چنین غفلت بزرگی انجام دادند و عملاً استقلالی‌ها را در آسمان محوطه جریمه هوادار آزاد گذاشتند تا هر کاری دل‌شان می‌خواهد، بکنند و براحتی صاحب موقعیت و گل شوند.
 

Page Generated in 0.0057 sec