printlogo


کد خبر: 242144تاریخ: 1400/11/17 00:00
حسین‌زاده تأثیری روی گل نداشت
بیژن طاهری: گل دوم استقلال سالم است

بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال گلی را که در بازی با هوادار روی آن بحث شده، کاملاً سالم می‌داند. سرپرست تیم استقلال معتقد است که برخی جریان‌ها همواره دنبال ایجاد چالش برای این باشگاه هستند. طاهری اما بر این باور است که استقلال به راهش ادامه خواهد داد و همچنان در صدر جدول خواهد بود.
 
آقای طاهری برخی کارشناسان داوری اعلام کرده‌اند که گل دوم استقلال مقابل هوادار باید از سوی کمیته انضباطی بررسی شود.
به چه دلیل؟
لحظه‌ای که استقلال گل زد، حسین‌زاده داخل زمین بود.
من این صحنه را ندیدم و باید فیلمی که منتشر شده را نگاه کنیم. ضمن اینکه اگر هم این طور باشد در آن سمت کمک داور حضور دارد و اگر حسین‌زاده در روند بازی اختلالی ایجاد کرده باشد، به داور می‌گوید. اما چون حسین‌زاده مشکلی ایجاد نکرده، بازی را ادامه داده‌اند.
در آیین‌نامه هم بحث تغییر نتیجه یا مردود شدن گل نیامده چون حسین‌زاده در زمانی که گل به ثمر می‌رسد تأثیری روی جریان گلزنی ندارد.
باید هم همین طور باشد. گل دوم ما کاملاً سالم است. دلیلی ندارد این گل مردود اعلام شود. برخی شاید به‌دنبال ایجاد تنش برای استقلال هستند که این مسائل را مطرح می‌کنند. البته ما به این جریان‌ها عادت کردیم چون نمی‌خواهند روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند. خوشبختانه استقلال وضعیت خوبی دارد و در صدر جدول اوضاع خوبی را تجربه می‌کند. برد مقابل هوادار هم بسیار شیرین بود و باعث شد ما با 3 امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول باقی بمانیم.
در آن لحظه خطایی هم از سوی آرمان رمضانی انجام شده که ظاهراً داور آن را هم ندیده است.
امیدوارم دوستانی که این مسائل را مطرح می‌کنند همین اندازه هم در صحنه‌های داوری که ما از آن ضرر کردیم حساس باشند و دقت کنند. به هر حال این بازی تمام شد و رفت و ما باید هر هفته با آمادگی بیشتر وارد مسابقات شویم چون ممکن است از این دست حواشی باز هم ایجاد شود.
با وجود این حواشی آیا خللی در روند استقلال ایجاد می‌شود؟
ما به این جوسازی‌ها عادت داریم و شما شک نکنید که استقلال با قدرت به مسیری که در پیش گرفته ادامه خواهد داد. مشکلی از این بابت وجود ندارد چون ما آماده هر نوع مشکلی هستیم. سعی می‌کنیم با افزایش توان و آمادگی روزهای بهتری را برای استقلال رقم بزنیم.
 

Page Generated in 0.0059 sec