printlogo


کد خبر: 242136تاریخ: 1400/11/17 00:00
خبر

 فرزاد همچنان غایب
فرزاد مجیدی همچنان در تمرینات استقلال حضور ندارد. قرار است او بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی به جمع آبی‌پوشان برگردد. بدون شک یکی از بی‌نظم‌ترین اعضای تیم استقلال برادر کوچک‌تر آقای سرمربی است. فرزاد طی فصل جاری به دلیل بی‌انضباطی از سوی برادر خودش هم تنبیه شده است و حالا بعد از چند نوبت بی‌انضباطی باز هم برای استقلال دردسر درست کرده است. اگر فرزاد برادر سرمربی استقلال نبود، قطعاً مدیران باشگاه استقلال حاضر نمی‌شدند با این همه بی‌نظمی او کنار بیایند و عذرش را می‌خواستند، اما از آنجایی که او مورد حمایت برادرش قرار گرفته فعلاً اخراجش نکرده‌اند. مربی استقلال اما در طول فصل جاری به دفعات و با دلایل واهی در کنار استقلالی‌ها نبود و فرهاد مجبور می‌شد در نشست‌های خبری خود به نحوی کار برادرش را ماست‌مالی کند. این بار اما فرزاد قبل از حضور در تمرین باید در کمیته انضباطی باشگاه استقلال پاسخگو باشد.
 
 
استقلال - پیکان 
در دستگردی برگزار می‌شود
تیم استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان می‌رود. قبل از اینکه لیگ برتر برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی تعطیل شود، استقلال باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم پیکان می‌رفت، اما یکدفعه خبر رسید که اکثر بازیکنان استقلال کرونا گرفتند و نمی‌توانند در بازی با پیکان حضور پیدا کنند! به این ترتیب سازمان لیگ این بازی را لغو کرد، در پی آن حتی بازی استقلال و هوادار در لیگ برتر نیز لغو شد. اما بر اساس تصمیم سازمان لیگ بازی معوقه استقلال و هوادار در روز پانزدهم بهمن ماه انجام شد که با نتیجه دو بر یک به نفع استقلال به پایان رسید، اما بازی جام حذفی استقلال مقابل پیکان در روز نوزدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد. استقلال در بازی نخست خود در جام حذفی نود ارومیه را با ضربات پنالتی از پیش رو برداشت و برای بازی دوم خود باید پیکان لیگ برتری را شکست دهد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
 
 
مهری بالاخره برگشت
سعید مهری با پشت سر گذاشتن دوران بیماری در تمرین دیروز آبی‌پوشان شرکت کرد. این بازیکن حدود یک هفته در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت. مهری جزو بازیکنانی بود که کرونا گرفت و نتوانست در کنار آبی‌ها باشد، دوران بیماری این بازیکن اما بیشتر از سایر بازیکنان طول کشید و او سرانجام روز گذشته توانست در تمرین استقلال حاضر شود. در این میان گفته شد حتی مهری قرار است جمع آبی‌ها را ترک کند و به تیم دیگری برود، اما باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد. مهری نتوانسته در ترکیب اصلی استقلال جایی داشته باشد و اکثر اوقات به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمده. شاید به همین دلیل است که شایعه جدایی‌اش بر سر زبان‌ها افتاد اما از قرار معلوم فرهاد با رفتن این بازیکن موافق نیست و قصد دارد مهری را در استقلال نگه دارد.
 
 
استقلال تا قبل از عید دو بار میهمان است
برنامه بازی‌های لیگ برتر از هفته هفدهم تا هفته بیست و دوم اعلام شده و استقلال تا قبل از سال جدید6 بازی برگزار خواهد کرد. این تعداد بازی دو دیدار استقلال خارج از خانه بود. استقلال ابتدا در ورزشگاه آزادی با ذوب آهن تقابل دارد. سپس به تبریز می‌رود و رخ در رخ تراکتور قرار می‌گیرد. بازی در تهران مقابل فجر دیگر بازی استقلال است. سپس آبی‌ها در قائمشهر مقابل نساجی می‌ایستند. دو بازی پایانی سال 1400 استقلال به ترتیب مقابل گل‌گهر و صنعت نفت آبادان است که آبی‌ها در هر دو بازی میزبانی را به عهده خواهند داشت. این بدان معنا است که استقلال فرصت حفظ خود در صدر جدول را دارد. 
البته با توجه به غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها، نباید چندان موضوع میزبانی و میهمانی را پراهمیت دانست اما به هرحال برای استقلال مطلوب است که در تهران بازی کند تا به شهرهای دیگر برود.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec