printlogo


کد خبر: 242134تاریخ: 1400/11/17 00:00
مصاحبه

جانم را برای لورکوزن می‌دهم
 آزمون: نمی‌توانم مقابل دورتموند بازی کنم
سردار آزمون بعد از حضور در باشگاه بایر لورکوزن و انجام کارهای مقدماتی حضور در این تیم، گفت: «سفرم طولانی بود. خیلی خوشحال بودم که دوستان زیادی به من کمک کردند به اینجا بیایم. تست‌های پزشکی را انجام دادم. تست PCR دادم. خیلی سخت بود. بعد از آن استراحت کردم.»
مهاجم تیم ملی ایران در خصوص اینکه چه چیزی در بایر او را تحت تأثیر قرار داد که این تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد، گفت: «بایر را مدت زیادی است می‌شناسم. آنها یکی، دو سال قبل پیشنهاد دادند. برایم جذاب بود. باشگاه و هواداران را دوست دارم و مربی و بازیکنان را می‌شناسم. اینها برایم مهم است. احساس می‌کنم همه چیز خوب خواهد بود و قهرمان می‌شویم.»
آزمون در خصوص سوابق حضورش در لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی به تیم‌های آلمانی در این رقابت‌ها، گفت: «به بایرن مونیخ گل زدم. به دورتموند هم زدم اما با VAR رد شد.»
«با لباس زنیت ۶۲ گل را به ثمر رساندید. در بایر دنبال چه چیزی هستید؟» آزمون در پاسخ به این سؤال گفت: «مهم نیست چند گل بزنم. زمانی که با رئیس باشگاه صحبت کردم، به او قول دادم که هر چیزی انجام بدهم و برای تیم جانم را بدهم. او خیلی به من کمک کرد. هر روز تلاش می‌کرد تا مرا به بایر بیاورد. هر کاری لازم باشد برای تیم انجام می‌دهم. تلاش می‌کنم مثل سایر بازیکنان هواداران را خوشحال کنم.»
او درباره شخصیتش و داشتن حیوانات هم اینگونه صحبت کرد: «من حیوانات را دوست دارم. یک سگ دارم. همین‌طور ۴۲ اسب.
۱۰ روز دیگر ۵۲ اسب می‌شوند. من خیلی مهربان، شاد و شوخ هستم. همین‌طور عاشق حیوانات.»
مهاجم تیم ملی ایران در پایان در خصوص بازی یکشنبه لورکوزن مقابل دورتموند گفت: «نمی‌توانم در این مسابقه بازی کنم ولی قلبم با بازیکنان و برادرانم است و آنها را حمایت می‌کنم. برای این بازی به استادیوم می‌روم. امیدوارم برنده شوند و سه امتیاز را بگیرند. مطمئنم که می‌توانند.»
 
 
سیونه: آزمون دو تا سه هفته زمان می‌خواهد
خوشحالیم که سردار را در لورکوزن داریم
سردار آزمون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از زنیت سن‌پترزبورگ جدا و به بایرلورکوزن ملحق شد تا چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند. خرید جدید زمستانی لورکوزن پنجشنبه به این تیم ملحق شد و آزمایش‌ها و تست‌های مورد نیاز را در این باشگاه انجام داد.
 جراردو سیونه، سرمربی سوئیسی لورکوزن درباره شرایط آزمون به بیلد گفت: «او اول آزمایش‌های پزشکی و دیگر مراحل لازم را طی کرد و پس از آن به یک یا دو روز تمرین نیاز دارد تا بتواند به جمع ما ملحق شود. او از ناحیه مچ پا مصدوم بوده و در دبی نیز به کرونا مبتلا شده است. بسیار خوشحالیم که او از همین نیم‌فصل به جمع ما اضافه شده است. سردار کیفیت بالایی دارد و تجربه بین‌المللی او ارزشمند است. او به دو یا سه هفته زمان نیاز دارد تا واقعاً به دوران اوج برگردد. اما من اطمینان دارم که  وی می‌تواند در نیم فصل دوم به ما کمک کند.»
پاتریک شیک، لوکاس آلاریو و حالا آزمون؛ یعنی رقابت سختی در خط حمله بایر در جریان است اما سیونه از این رقابت مثبت خوشحال است: «ما حالا گزینه‌های جایگزین بیشتری در اختیار داریم. خوشحالیم که همه اینجا هستند. مسأله فقط مصدومیت‌ها نیست، بلکه باید به غیبت بازیکنان به‌دلیل کرونا هم توجه کرد. ما به همه نیاز داریم و این فقط شامل این سه نفر نمی‌شود.»

 


Page Generated in 0.0050 sec