printlogo


کد خبر: 242133تاریخ: 1400/11/17 00:00
گزارش

پیروزی کایسری بدون مدافع تیم ملی
حسینی؛ کرونا و دوری از فوتبال
در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که برخلاف چهار دیدار اخیرش سید مجید حسینی را در ترکیب و فهرست نفرات خود نداشت، در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده هفتمی هاتای اسپور رفت. 
یاران حسینی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یک شکست، یک مساوی و دو پیروزی داشتند، دیشب در تقابل با هاتای اسپور توانستند به روند خوب خود برگردند و به یک برد پر گل خانگی دست پیدا کنند. کایسری اسپور با وجود اینکه در دقیقه ۱۴ یک پنالتی را   از دست داد، اما در نهایت توانست به پیروزی ۴ بر ۳ مقابل هاتای اسپور برسد تا در امتیاز ۳۴ با باشاک‌شهیر استانبول برابر شود ولی به‌خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه نُهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت. 
مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در این فصل ۱۸ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و طی چهار دیدار اخیرشان حضور ی کامل در زمین داشت، پس از غیبت در اردوی تیم ملی ایران به خاطر ابتلا به کرونا، در لیست نفرات تیمش مقابل هاتای اسپور هم نبود.
 
 
صعود شارلروا با پاس زیبای ستاره ایرانی
نمایش درخشان قلی‌زاده از تهران تا بلژیک 
علی قلی‌زاده هم در تیم ملی و هم در شارلروا به بازیکنی مهم و کلیدی تبدیل شده است.
 بر همین اساس و در ادامه مسابقات هفته بیست‌و‌ششم ژوپیر لیگ بلژیک، شارلروا در حالی ‌که علی قلی‌زاده را پس از دو بازی غیبت، دوباره در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، در استاد دو پایس مقابل سراینگ رده هفدهمی قرار گرفت.
 نیمه اول این دیدار در شرایطی به پایان رسید که یاران قلی‌زاده موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند و یکی از مدافعان تیم سراینگ نیز به‌دلیل دریافت دو کارت زرد، از زمین اخراج شد.
 علی قلی‌زاده که پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات به بلژیک بازگشته و در ۴۵ دقیقه ابتدایی دیدار با سراینگ نیمکت‌نشین بود، از ابتدای نیمه دوم جانشین ریوتا موریوکا شد.
ستاره ایرانی شارلروا که پیش از این در ۲۲ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک توانسته بود ۷ گل به ثمر برساند و ۲ پاس گل بدهد، در دیدار مقابل سراینگ این آمار را بهبود بخشید و نمایش خوبی در حضور یک نیمه‌ای خود داشت.
 علی قلی‌زاده در دقیقه ۸۳ دان هِیمانس را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن تنها سه دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه سراینگ را باز کند و گل دوم تیم شارلروا را به ثمر برساند. یاران قلی‌زاده که طی سه هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک شکست‌ناپذیر بودند و دو مساوی متوالی و یک پیروزی داشتند، مقابل سراینگ به این روند ادامه دادند و به برتری ۲ بر صفر دست یافتند تا ۴۳ امتیازی شوند و به رده چهارم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کنند.
 
 
حضور همزمان میگوئل در ایران و آلمان
مربی دوشغله، دستیار شمسایی
 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از آنکه هدایت این تیم را برعهده گرفت، اعلام کرد که در کادر فنی خود علاوه بر شهاب سفال‌منش و مصطفی نظری، یک دستیار اسپانیایی هم خواهد داشت. شمسایی و سفال‌منش مذاکراتی با چند مربی اسپانیایی از جمله «میگوئل آندرس» که سابقه کار در تیم بارسلونا اسپانیا را هم دارد، انجام دادند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد مذاکره با این مربی سرشناس و باتجربه اسپانیایی که سابقه کار در تیم‌های ملی آذربایجان، هلند و باشگاه‌هایی چون بارسلونا اسپانیا و دینامو مسکو روسیه را دارد، مثبت بوده است. طبق توافق‌های صورت گرفته، قرارداد میگوئل تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی است و وی ایران را در مسابقات مرحله مقدماتی و نهایی قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد. البته میگوئل همزمان در کادر فنی تیم ملی آلمان هم هست و قرار است به‌صورت همزمان در تیم ملی دو کشور به کارش ادامه دهد؛ اتفاقی که در نوع خود عجیب است.

 


Page Generated in 0.0056 sec