printlogo


کد خبر: 242130تاریخ: 1400/11/17 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
طرفدار فوتبال بخصوص تیم ملی هستم. از مسئولان ورزش تقاضا دارم قدر سرمربی تیم ملی را بدانند و از او حمایت کنند، چراکه اسکوچیچ یک پله از مربیان خارجی دیگر جلوتر است.
محسنی از اصفهان
 
بالاخره بعد از سال‌ها ناکامی استقلال در لیگ برتر، این ‌بار مسئولان هر جوری شده می‌خواهند استقلال قهرمان لیگ برتر شود. اتفاقاتی که در بازی استقلال مقابل هوادار رخ داد، کاملاً با این قضیه تطابق دارد.
محمدی از اصفهان
 
حالا که تیم استقلال نتایج بهتری را در لیگ برتر کسب می‌کند، روزنامه ایران ورزشی اصلاً جدول لیگ برتر را چاپ نمی‌کند!؟ از روزنامه ایران ورزشی شاکی هستم چرا که اخبار و اطلاعات مربوط به تیم استقلال را ضعیف و حداقل منتشر می‌کند؟
خواننده ایران ورزشی
 
ایران ورزشی: ما به دیدگاه شما احترام می‌گذاریم. یکی از صفحات روزنامه (صفحه 6) فقط به اخبار و اطلاعات باشگاه استقلال اختصاص دارد. اینکه دیروز جدول لیگ برتر فوتبال منتشر نشد، به‌ دلیل گزارش بازی‌های لیگ برتر و حجم فشرده مطالب تحلیلی آن بود.
 
از مسئولان ورزش بخصوص مدیران وزارت ورزش تقاضا دارم به تیم ملی توجه بیشتری کنند چون این تیم توانایی شگفتی‌سازی دارد. کمااینکه عیار ما هنوز با حریفان قوی محک نخورده و بهتر است بازی‌های تدارکاتی خوبی برای ملی‌پوشان در نظر بگیرند.
حسینی از تهران
 
استقلال تا مجیدی را دارد، راهی به قهرمانی ندارد.
کیوان از تهران
 

 


Page Generated in 0.0053 sec