printlogo


کد خبر: 242120تاریخ: 1400/11/17 00:00
خبر

پرسپولیسی‌ها به‌دنبال کارت بازی گوهری
سرخ‌پوشان از ساعت 17 دوشنبه در دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف فولاد می‌روند. اعضای این تیم در فاصله دو روز مانده تا بازی با شاگردان جواد نکونام، عازم سیرجان خواهند شد و آخرین تمرین خود را قبل از این مسابقه در یکی از زمین‌های شهر میزبان برگزار خواهند کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس طبق توافقی که به تازگی با باشگاه پدیده برای پرداخت بدهی خود بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی داشته‌اند، به‌دنبال دریافت کارت بازی احمد گوهری، دروازه‌بان جدید خود هستند و امیدوارند مانعی برای ثبت رسمی قرارداد و دریافت کارت بازی وی ایجاد نشود.
 
 
رفتار باورنکردنی دادگاه CAS 
همه خسته شده‌اند النصر دست برنمی‌دارد 
باشگاه النصر عربستان در سال 2020 علیه باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و مدعی شد که چند بازیکن تیم تهرانی به‌صورت غیرقانونی خارج از زمان نقل و انتقالات قرارداد ثبت کردند. در همین رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بار شکایت سعودی‌ها را در این زمینه رد کرد ولی النصر این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برد. رأی پرونده رسیدگی شکایت النصر از پرسپولیس در دو سال گذشته از سوی دادگاه حکمیت ورزش نزدیک به 7 بار به تعویق افتاده و این باعث شده تا هواداران النصر خسته شوند. احمد الامیر کارشناس حقوقی فوتبال عربستان سعودی در این باره می‌گوید: «پرونده شکایت النصر از پرسپولیس ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان باز است و همه منتظر پاسخ نهایی دادگاه CAS هستیم. هیچ خبر جدیدی از پرونده شکایت النصر به دست ما نرسیده و تنها منتظر صدور رأی دادگاه حکمیت ورزش هستیم.» به نظر می‌رسد با وجود خستگی هواداران تیم النصر از این موضوع، این باشگاه همچنان پیگیر است و دادگاه حکمیت ورزش هم کار را یکسره نمی‌کند.
 
 
موضع متفاوت هواداران پرسپولیس درباره خریدهای فولاد
حردانی را به استقلال ندهید، نه نه بدهید!
با ورود به نقل و انتقالات زمستانی فضای هواداری در شبکه‌های اجتماعی داغ شده. در این بین طرفداران پرسپولیس غیر از اینکه اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی تیم خود را به‌شدت دنبال می‌کنند پیگیر اخبار نقل و انتقالاتی تیم‌های رقیب هم هستند. در این میان طی دو سه روز اخیر هواداران پرسپولیس به انتقال صالح حردانی بازیکن ملی‌پوش فولاد به استقلال خیلی حساس شدند و واکنش‌های متضادی نشان دادند. بعد از اینکه مشخص شد فولاد قصد ندارد حردانی را به استقلال بدهد موجی از شور و شعف هواداران پرسپولیس را فرا گرفت و آنها با قدردانی و تشکر ویژه از گرشاسبی بشدت از این اقدام او حمایت کردند. با این حال بعد از اینکه مشخص شد آرش رضاوند و عارف آقاسی از استقلال به فولاد پیوسته‌اند و قرار است حردانی آبی‌پوش شود موضع هواداران پرسپولیس هم تغییر کرد و حالا آنها خواستار این هستند که حردانی هر چه سریع‌تر به استقلال بپیوندد. دلیل آنها هم این است که نمی‌خواهند فولاد در سوپرجام بعد از خریدهایی که داشت با ماندن حردانی قوی‌تر شود.
 
 
پاداش قابل توجه قهرمانی سوپرجام
پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی در سوپرجام پاداش قابل توجهی دریافت خواهند کرد. البته این چیزی نیست که مدیریت فعلی یا قبلی باشگاه در نظر گرفته و وعده‌اش را به بازیکنان داده باشد بلکه این چیزی است که در قرارداد آنها وجود دارد و باشگاه نمی‌تواند به آن عمل نکند. طبق قرارداد، بازیکنان پرسپولیس در صورت قهرمانی سوپرجام 10 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت خواهند کرد که برای بازیکنان گرانقیمت عدد فوق‌العاده قابل توجهی می‌شود. البته با در نظر گرفتن پاداش بردهای لیگ که حدود 5 میلیون تومان هم هست، این عدد فوق‌العاده قابل توجه خواهد بود. البته در صورت قهرمانی سوپرجام بدهی باشگاه و درویش به اعضای تیم سنگین‌تر خواهد شد و زمینه برای اعتصاب بعدی سریع‌تر هم می‌شود اما این یک دردسر شیرین برای باشگاه است و در هر صورت تعداد جام‌های پرسپولیس بیشتر شده و رزومه مربیان، بازیکنان و حتی مدیران باشگاه صاحب یک جام بیشتر می‌شود.
 
 
 

Page Generated in 0.0054 sec