printlogo


کد خبر: 242117تاریخ: 1400/11/17 00:00
جلسه مهم خصوصی‌سازی در باشگاه
درویش: بدون فوت وقت واگذاری را انجام می‌دهیم

دکتر حسین قربان‌زاده، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی دیروز در محل باشگاه حاضر شد و با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و معاونان باشگاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد. وی تأکید کرد که با توجه به تاریخ از قبل اعلام شده اگر شرایط فوری و قوه قهریه‌ای اتفاق نیفتد، این کار در زمان مقرر یعنی تا آخر بهمن ماه انجام خواهد شد. در جلسه دیروز همچنین درباره برآیند نشست‌های قبلی درباره ارزشگذاری باشگاه با توجه به ارزش برند و همچنین مستغلات باشگاه که همچنان ادامه دارد، صحبت‌ شد. همچنین رئیس سازمان خصوصی سازی، خبر از دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سید‌احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی داد.
رضا درویش بعد از این جلسه گفت: «آقای دکتر سجادی هم مصرانه پیگیر این موضوع هستند و هر گاه نیاز به جلسه‌ای بوده، بدون فوت وقت پذیرفتند که وقفه‌ای در کار پرسپولیس ایجاد نشود. با این همیتی که وجود دارد، بسیار امیدواریم این وعده به هواداران که نشدنی تلقی می‌شد، اتفاق بیفتد و تقدیم آنها شود.»
این وعده در حالی از سوی درویش داده شد که مدیران عامل گذشته پرسپولیس، به محض ورود به باشگاه، چنین قولی را دادند اما هرگز عملی نشد زیرا مشکلات باشگاه برای ورود به بخش خصوصی، آنقدر زیاد و پیچیده است که به این سادگی حل نمی‌شود و از سوی دیگر، خصوصی‌سازی بدون برنامه، در آینده باشگاه پرسپولیس را تهدید خواهد کرد. این باشگاه با بدهی‌های بزرگ مالیاتی، بدهی‌های انباشته، جاری و همچنین عدم نقدینگی مواجه است و معمولا قوانین تجارت، مجوز چنین شرکت‌هایی را برای خصوصی‌سازی نمی‌دهد.
محمود خوردبین هم که دیروز مشاور درویش شد، بعد از این جلسه گفت: «با این رویه‌ای که در این جلسه می‌بینم، امیدوارم بالاخره این کاری که همیشه گفته شده است که نمی‌شود و هر بار در آخرین لحظه منتفی می‌شد، بالاخره اتفاق بیفتد تا شاهد مشارکت هواداران در این بخش نیز باشیم.»

Page Generated in 0.0052 sec