printlogo


کد خبر: 242115تاریخ: 1400/11/17 00:00
سوژه

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات صدری
اذهان هواداران پرسپولیس را از عملکرد خود منحرف نکن 
باشگاه سپاهان در واکنش به اظهارات سیدمجید صدری سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس که خرید شهریار مغانلو  را  چیزی بیش از 40 میلیارد برای تیم اصفهانی برآورد کرده بود، در بیانیه‌ای نوشت: «او با توجیه ناتوانی خود در بازار نقل و انتقالات بخصوص جذب شهریار مغانلو این موضوع را با اظهارات خلاف واقع پاسخ داد! این اظهارات  یا نشان از بی‌اطلاعی ایشان  است یا سعی دارند با فرافکنی و متوسل شدن به اظهارات خلاف واقع سرپوشی بر عدم اقدام مناسب خود در بازار نقل و انتقالات و بحران‌های اداری و اجرایی پرسپولیس که میراث مدیریت ایشان در این باشگاه است بگذارند و بار دیگر اذهان هواداران شریف باشگاه پرسپولیس را که کماکان از عدم اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه بزرگ و حذف از آسیا مکدر هستند را منحرف نماید.انتقال مغانلو به طور شفاف رسانه‌ای شده بود. او و محمد محبی طبق توافق دو باشگاه سپاهان و سانتاکلارا معاوضه شده‌اند و باشگاه سپاهان هیچ مبلغی برای دریافت رضایتنامه مغانلو پرداخت نکرده است. محبی فقط یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان اصفهان و شهریار مغانلو با تیم پرتغالی دو سال دیگر قرارداد داشت، در پی آن و پس از مذاکرات، مغانلو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست. نحوه انتقال شهریار به سپاهان گواهی بر ابتکار و اقدام مناسب این باشگاه در بازار نقل و انتقالات است که بدون پرداخت حتی یک دلار یکی از بهترین مهاجمان کشور را از اروپا به ایران ترانسفر می‌کند.» 
 
 
مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منصوب شد
بازگشت خوردبین به جمع سرخ‌پوشان
رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان با صدور حکمی، محمود خوردبین را به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب کرد. پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در حالی در این مسئولیت حضور یافته است که به جهت حضور در پرسپولیس از ابتدا تا انتهای دوران بازی از نمادهای وفاداری باشگاه است و در کسوت سرپرستی و مدیریت تیم نیز، صاحب رکورد مختص به خود است. بدین ترتیب حالا این پیشکسوت فوتبال کشورمان، دوباره در جمع سرخ‌پوشان حاضر شده و به طور حتم برای پرسپولیس برکاتی را خواهد داشت.
 
 
غیبت گل‌محمدی، کاظمیان،  هاشمی‌نسب و... در بازی خیرخواهانه
تیم منتخب را چه کسی انتخاب می‌کند؟!
مسابقه خیرخواهانه‌ای به مناسبت اولین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار شد که در این دیدار پیشکسوتان زیادی دور هم جمع شدند و در قالب دو تیم منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی بازی کردند. در این مسابقه دوستانه غیبت چندین پیشکسوت احساس می‌شد که یکی از آنها جواد کاظمیان بود. او در بازی سال گذشته حاضر و یکی از چهره‌های ویژه آن دیدار بود. کاظمیان که رفاقت زیادی با مرحوم میناوند و انصاریان داشت در بازی سال قبل با درآوردن پیراهنش نشان داد شماره‌های بازیکنان فقید پرسپولیس روی بدنش نقش بسته است. علاوه بر جواد کاظمیان پیشکسوتانی مثل مهدی هاشمی‌نسب، یحیی گل‌محمدی و... نیز در این دیدار دوستانه غایب بودند، اما کاظمیان به این نبودن واکنش تندی نشان داد. او در این باره نوشت: «بازی یادبود مهرداد میناوند و داش علی انصاریان منو دعوت نکردین، گروکشی می‌کنین؟ حرف بزنم؟ احترام می‌ذارم حرف نمی‌زنم. سلامتی اونایی که دوست داشتم از نزدیک ببینمشون، خاکپورها، شاهرودی‌ها، عابدزاده‌ها. احترام می‌ذارم چون یاد گرفتم. به 
پر و پای من نپیچین، می‌فهمین که چی می‌گم. ۲۰ سال با شرافت فوتبال بازی کردم. افتخار می‌کنم به خودم.»واقعا  چه کسانی تیم منتخب را انتخاب می‌کنند که امثال کاظمیان و گل‌محمدی بیرون گود  می‌مانند. عجیب اینکه محمدرضا مهدوی در مصاحبه‌ای اعلام کرد جواد کاظمیان باید در تیم جنگول و منگول بازی کند! موضوعی که با واکنش آرامی از سوی کاظمیان همراه بود اما قطعا این وضعیت در آینده، موجب تغییرات در لیست بازیکنان بازی‌های خیریه خواهد بود. 
 

Page Generated in 0.0054 sec