printlogo


کد خبر: 242113تاریخ: 1400/11/17 00:00
نقل و انتقالات

کیانی هنوز بازیکن مس است
مهدی کیانی که اخیراً در تمرین تراکتور حاضر شده و گفته می‌شود تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشته هنوز قادر به عقد قرارداد با باشگاه تبریزی نیست. این بازیکن باید در جلسه‌ای با مدیران باشگاه مس، به توافق‌های نهایی برای جدایی برسد. علاوه بر این، میثم تیموری نیز به حضور در تراکتور تمایل دارد اما جدایی او مشروط بر این است که باشگاه مس رفسنجان در پست دفاع چپ بازیکنی را جذب کند. در غیر این صورت به تیموری اجازه خروج داده نمی‌شود. مدیران مس رفسنجان در حال انجام رایزنی‌های لازم برای جذب یک مدافع چپ هستند و در صورتی که این اقدام عملی شود، تیموری نیز می‌تواند رضایتنامه خودش را دریافت کند.
 
 
سجاد آشوری به ذوب‌آهن پیوست
سجاد آشوری پس از توافق با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و انجام تست‌های پزشکی با قراردادی به مدت نیم فصل به جمع گاندوها پیوست. در کارنامه این بازیکن، بازی در تیم‌های نفت مسجد‌سلیمان، گل‌گهر، نساجی مازندران و پیکان تهران به چشم می‌خورد.
 
 
تراکتور به‌دنبال توافق با ۲ بازیکن پیکان
باشگاه تراکتور که طی روزهای گذشته مذاکرات فراوانی با گزینه‌های مدنظر سولدو داشته است، با مهدی کیانی به توافق نهایی رسیده و در انتظار صدور رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه مس رفسنجان است تا قرارداد کیانی با تراکتور رسمی شود. سرخپوشان تبریزی همچنین مذاکراتی را با محمد نادری و امیرحسین جدی دو بازیکن تیم پیکان داشته‌اند تا بتوانند این دو بازیکن را نیز به جمع تراکتوری‌ها اضافه کنند، مذاکراتی که تا این لحظه بی‌نتیجه مانده است اما مدیران باشگاه تراکتور امیدوارند حداقل بتوانند رضایت یکی از این دو بازیکن را از پیکانی‌ها برای حضور در تبریز بگیرند. باشگاه تراکتور همچنین در خط میانی نیز مذاکراتی را با دو بازیکن صربستانی انجام داده بود که حضور این بازیکنان تا این لحظه در ایران منتفی شده است و حالا سرخپوشان تبریزی به‌دنبال توافق با یک بازیکن خارجی دیگر هستند.
 
 
صنعت نفت به دنبال جانشین یک پرسپولیسی
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت ‌نفت بعد از جدایی احمد گوهری از این تیم، در صدد جذب یک دروازه‌بان است. طبق اعلام یک منبع مطلع در باشگاه، نیما میرزازاد، معراج اسماعیلی و حامد فلاح‌زاده سه گزینه منصوریان هستند که یکی از آنها جذب این تیم خواهد شد.
 
 
فولاد از بازار خارج نمی‌شود!
باشگاه فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل یکی از تیم‌های فعال بوده است. 
فولادی‌ها با باز شدن پنجره نقل و انتقالات‌شان شهاب گردان و محمدرضا خلعتبری را از ذوب‌آهن و سپاهان به خدمت گرفتند.  این باشگاه سپس آرش رضاوند و عارف آقاسی را هم از استقلال جذب کرد و خرید بازیکن خارجی را هم در دستور کار دارد.  
جواد نکونام سرمربی فولاد با هدف حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد یک یا دو بازیکن دیگر خارجی را هم به لیست خود اضافه کند.
 
 
بازگشت مسی‌ها به رفسنجان
از آنجا که مس رفسنجان در نیم‌فصل اول لیگ بیست و یکم، در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه از حریفان خودش میزبانی کرد اما حالا با نصب رول چمن در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان، این باشگاه امیدوار است که نیم‌فصل دوم در خانه خودش پذیرای حریفان باشد. البته ممکن است این زمین برای یکی دو بازی اول نیم‌فصل دوم آمادگی لازم را پیدا نکند اما دست‌اندرکاران مربوطه پس از نصب چمن جدید، امور مربوط به محافظت از چمن را انجام می‌دهند و حدود 25 روز دیگر زمین ورزشگاه شهدای مس قابل استفاده برای برگزاری مسابقات شاگردان محمد ربیعی خواهد بود.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec