printlogo


کد خبر: 242110تاریخ: 1400/11/17 00:00
خبر

خداحافظی حردانی از فولادی‌ها
مدافع راست فولاد خوزستان به‌طور رسمی از این تیم خداحافظی کرد تا فوتبالش را در استقلال ادامه بدهد. صالح حردانی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است. بعد از حضور عارف آقاسی و آرش رضاوند در فولاد خوزستان، صالح حردانی نیز بعد از کش و قوس‌های فراوان رضایتنامه‌اش را از باشگاه خوزستانی دریافت کرد تا بتواند به استقلال بپیوندد و زیر نظر فرهاد مجیدی کارش را دنبال کند.
 
قرنطینه کرونایی‌های نفت مسجدسلیمان
تعدادی از اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در تمرینات این تیم غایب هستند. آنها از هفته گذشته اردوی تدارکاتی خود را در تهران دنبال می‌کنند. از اردوی نفت MIS خبر می‌رسد تست کرونای تعدادی از بازیکنان و مربیان این تیم مثبت شده و آنها در جلسات اخیر تمرینی شاگردان محمود فکری غیبت داشته‌اند. این نفرات اکنون در قرنطینه هستند و قرار است چند روز بعد مجدداً تست کرونا بدهند. 
 
مس رفسنجان- صنعت نفت؛ امروز
تیم فوتبال مس رفسنجان براساس برنامه‌های کادر فنی برای آماده‌سازی نیم‌فصل دوم، یک دیدار تدارکاتی را پشت سر خواهد گذاشت. شاگردان محمد ربیعی با استفاده از فرصت تعطیلات نیم‌فصل امروز به مصاف صنعت نفت آبادان خواهند رفت. مس رفسنجان که اردوی نیم‌فصل خود را در تهران برپا کرده، این روزها برای حضوری قوی‌تر در ادامه مسابقات لیگ برتر، تمریناتش را در پایتخت پیگیری می‌کند.

Page Generated in 0.0046 sec