printlogo


کد خبر: 242035تاریخ: 1400/11/14 00:00
خط و نشان بنتو برای تیم اسکوچیچ:
از بازی با ایران و امارات شش امتیاز می‌خواهیم

کره جنوبی بعد از ایران دومین تیم آسیایی است که به جام جهانی صعود می‌کند. این تیم سه‌شنبه سوریه را با دو گل شکست داد و توانست بعد از ایران 20 امتیازی شود. کره جنوبی شش بازی‌اش را برده و تنها در بازی خانگی مقابل عراق و بازی مقابل ایران در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیده. این دهمین حضور متوالی کره جنوبی در جام جهانی است که در قاره آسیا رکوردی دست‌نیافتنی محسوب می‌شود.
البته این پایان کار برای کره نیست و پائولو بنتو در نشست خبری تأکید کرد که آنها در دو بازی باقی‌مانده هم با تمام قوا بازی خواهند کرد. هدف جدید مربی پرتغالی بعد از قطعی شدن صعود، سرگروهی است و شاگردانش برای این خواسته باید در دو بازی بعدی ایران و امارات را شکست بدهند. آخرین برد کره جنوبی مقابل ایران به جام ملت‌های آسیا 2011 برمی‌گردد که این تیم در وقت اضافه به برتری یک بر صفر رسید.
بنتو گفت: «در ادامه مسیر باید این روند خوب را حفظ کنیم و به دنبال پیشرفت در سبک بازی‌مان باشیم. هنوز دو بازی دیگر در مرحله مقدماتی مانده و باید از آنها شش امتیاز بگیریم. ما فرصت داریم به صدر جدول برسیم و این هدف خوبی برای ادامه مسیر است.» سرمربی کره اضافه کرد: «امیدوارم در بازی با ایران تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را داشته باشند و بتوانیم روی حمایت آنها حساب کنیم. بهترین راه تقدیر از آنها ارائه یک نمایش خوب و کسب یک نتیجه خوب است.»
 

Page Generated in 0.0062 sec