printlogo


کد خبر: 242031تاریخ: 1400/11/14 00:00
استقلال نیم فصل دوم را چگونه شروع می‌کند؟
دام هوادار بعد از وقفه 22 روزه

یادداشت
آرمن ساروخانیان  
 
با پایان روزهای فیفا دوباره نوبت فوتبال باشگاهی شده و جمعه بازی هوادار - استقلال به انتظارها پایان می‌دهد. صدرنشین لیگ روی کاغذ کار آسانی مقابل تیم دوازدهم جدول دارد، ولی وقفه طولانی ممکن است تیم مجیدی را از آمادگی خارج کرده باشد.
استقلال در آخرین بازی‌اش نفت را در مسجدسلیمان با سه گل شکست داد، ولی فاصله این دو بازی 22 روز است و در این مدت اتفاقات زیادی افتاده است. ابتلای گروهی بازیکنان استقلال به کرونا، دو بازی این تیم را لغو کرد و تمرینات این تیم هم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس چند روز تعطیل شد. شروع تمرینات استقلال با نفرات محدودی بود و غیبت کرونایی‌ها، سفر خارجی‌ها و حضور دو بازیکن در اردوی تیم ملی اجازه نداد تمرینات با نفرات کامل برگزار شود.
بر خلاف شایعاتی که می‌گفت باشگاه استقلال با تست‌های مثبت کاذب به دنبال لغو بازی‌اش در جام حذفی مقابل پیکان است، این تعطیلی طولانی به زیان این تیم بوده است. برای تیمی که روی فرم خوبی است و در 7 بازی آخرش 6 برد داشته، چنین وقفه‌ای بدترین اتفاق است و قطعاً روی هماهنگی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.
استقلال در اولین بازی فصل که هنوز به ترکیب ایده‌آل نرسیده بود، مقابل هوادار به دردسر افتاد و به زحمت توانست با گل سلمانی به سه امتیاز برسد. پیش از تست مثبت بازیکنان، استقلال شانس خوبی برای بردن هوادار داشت، ولی بازی با تیم دونده عنایتی بعد از یک وقفه طولانی می‌تواند حکم یک دام را داشته باشد. استقلال بعد از تأیید حکم بازی گل‌گهر در صدر باقی ماند و فرصت دارد با بردن این بازی عقب‌افتاده دوباره از رقبا فاصله بگیرد، ولی برای تیم مجیدی که می‌خواهد در نیم فصل دوم هم شروع امیدوارکننده‌ای داشته باشد، لغزش در این بازی کمتر از باخت نخواهد بود.
 

Page Generated in 0.0065 sec