printlogo


کد خبر: 242011تاریخ: 1400/11/14 00:00
انگیزه‌های بزرگ یک تیم امیدوار

مازیار گیلکان
 
مربیان بهتر از ما می‌دانند که فایده یک بازی و یک پیروزی در تیم‌شان چیست. آنها بابت نکاتی امیدوار می‌شوند که می‌دانند در آینده به کارشان می‌آید.
بهترین توصیف را درباره بازی ایران - امارت از دراگان اسکوچیچ شنیدیم، وقتی به دو نکته امیدوارکننده اشاره کرد: «امروز دو مورد مرا راضی نگه می‌دارد. ابتدا نمایشی که در نیمه اول داشتیم، توپ را کنترل کرده و خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم با اخراج صادق محرمی تیم مقداری تحت فشار قرار گرفت. خیلی راضی هستم با وجود تحمل این فشار توانستیم خطرات بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنیم. بابت این دو موضوع بسیار راضی هستم.»
تیم ملی در دو بازی باقی‌مانده از مسیر جام جهانی نیز باید هر بار با تمام توان خود بازی کند و البته بازی‌هایش را تدارکی برای جام جهانی بداند.
در بازی با امارات با‌وجود تغییرات بسیار توانستیم پیروز باشیم و این تمرینی بود تا بدانیم تیم ملی در شرایط خاص و بحرانی هم می‌تواند بر خود و بر بازی تسلط داشته باشد.
دراگان اسکوچیچ اهمیت صدرنشینی را می‌داند و به همین دلیل تیمش را پیش از بازی آماده کرده بود، با این جملات: «هر زمانی که به‌عنوان نماینده کشورمان بازی می‌کنیم، بهترین نفرات را به زمین می‌فرستیم. برای ما مهم است در گروه‌مان اول باشیم و همه بازی‌ها را با تمام قوا تمام کنیم.» تیم ملی ایران شاید بتواند در صورت صدرنشینی در گروه A آسیا، در سیدبندی جام جهانی به تیم‌های B بپیوندد و این موقعیتی عالی برای تیم ملی است. همین انگیزه کافی بود تا امارات را در تهران، حتی 10 نفره شکست دهیم.

Page Generated in 0.0061 sec