printlogo


کد خبر: 242008تاریخ: 1400/11/14 00:00
خبر

 سکوت بی‌موقع یک مسئول!
یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در جریان قهر، استعفا و سپس بازگشت یحیی گل‌محمدی، سکوت محض اختیار کرد و بدون اینکه حامی یحیی در جنگ با مدیران باشگاه بخصوص رضا درویش شود، به فکر جایگاه خود بود. این فرد طی سال‌های گذشته، بارها دست به چنین کاری زده بود و این بار نیز سکوت او، درست در روزهای سرنوشت‌ساز باشگاه رقم خورد. روزهایی که هواداران به خاطر استرس و نگرانی از وضعیت تیم محبوب‌شان، مقابل مجلس تجمع کردند. حالا شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سکوت بی‌موقع این فرد، شاید برایش در آینده داستان‌ها و حواشی در پی داشته باشد و حتی مجبور شود از پرسپولیس فاصله بگیرد!
 
 
سازمان لیگ پاداش سرخپوشان را می‌دهد
یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه پرسپولیس، استفاده از محل درآمدهای خود از سازمان لیگ است. درآمدهایی مثل باقی‌مانده از تبلیغات محیطی، حق پخش و موارد جانبی. طبق شنیده‌های ما، رضا درویش مدیرعامل باشگاه که با بحران بزرگی مواجه شده، برای آنکه پای حرف خود بماند و 50 درصد از پاداش بردها را پرداخت کند، در حال مذاکره با مسئولان سازمان لیگ است تا از محل درآمدهای پرسپولیس، بخشی را طی روزهای آینده دریافت کرده و به حساب اعضای تیم واریز کند. این اتفاق می‌تواند بخشی از مشکلات باشگاه را حل کرده و بازیکنان را راضی به ماندن در رختکن و خروج از شایعات خطرناکی مثل تحصن و اعتراضات رسانه‌ای کند.
 
 
گوهری  به پرسپولیس پیوست
احمد گوهری دروازه‌بان صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول که ظهر دیروز قراردادش با برزیلی‌های ایران را فسخ کرد و آماده شد تا تیم جدیدش را معرفی کند، ساعاتی بعد خبر رسید وارد  باشگاه پرسپولیس شده. گوهری در چند بازی این فصل، عملکرد درخشانی داشت و توانست مهره مفیدی برای علیرضا منصوریان باشد. مذاکرات این بازیکن 26 ساله با پرسپولیسی‌ها چندان طولانی نشد و او پس از پایان جلسه با قراردادی  30 ماهه سرخپوش شد.  گوهری جانشین رادوشویچ در لیست پرسپولیس شد. همچنین رادوشویچ با یک پست اینستاگرامی از پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد.
 
 
بودجه مهاجم خارجی جور شد
یحیی گل‌محمدی برای انتخاب بازیکن خارجی، دست روی چند گزینه گذاشته و نام آنها را به رضا درویش داده است. در حال حاضر، دو بازیکن تاجیکی در لیست تیم حضور دارند و بوژیدار رادوشویچ هم از پرسپولیس جدا شده است. با این حال، یحیی نیاز به مهاجم و هافبک بازیساز خارجی دارد. او می‌خواهد هر طور شده، لیستش را پر از ستاره کند. از این رو، به درویش هم گفته بود نیازمند بازیکنانی است که بتوانند در رقم زدن نتایج، تأثیرگذار باشند. اطرافیان باشگاه مدعی هستند بودجه‌ای که برای جذب یکی از بازیکنان مدنظر یحیی در پست مهاجم میانی است، جور شده و هیچ دغدغه‌ای در میان نیست. حالا باید منتظر ورود این بازیکن و عقد قراردادش با سرخپوشان ماند. بازیکنی که قرار است جای عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی را در خط حمله بگیرد و احتمالاً در کسب افتخارات جدید، نقش‌آفرینی کند.
 
 
دو ساعت چانه‌زنی برای یک شکایت جنجالی  
عصر دیروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل دعوای بزرگ بر سر رضایتنامه یحیی گل‌محمدی با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو جلسه ای برگزار کرد. در پایان این جلسه، تفاهمنامه ای با کلی جزئیات برای مختومه شدن پرونده به امضای طرفین رسید تا ازسوی باشگاه شهرخودرو به فدراسیون فوتبال ارسال شده و این ماجرا برای همیشه حل شود.

Page Generated in 0.0051 sec