printlogo


کد خبر: 242007تاریخ: 1400/11/14 00:00
اتفاقات عجیب پشت پرده انتخاب یک پست
محمدی گزینه معاونت در پرسپولیس شد!

رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، از روزی که وارد ساختمان میدان پرسپولیس شده به دنبال معرفی یک معاون است. 
او در ابتدا، قصد داشت بیژن ذوالفقارنسب را به عنوان معاون خود انتخاب کند اما در عین تعجب، ذوالفقارنسب رئیس هیأت مدیره شد! 
سپس به دنبال محمد پنجعلی رفت که مشاورانش او را از این انتخاب، منع کردند زیرا می‌دانستند بعد از این داستان، چه اتفاقاتی برای درویش رخ می‌دهد و چه نقدهایی روی سرش هوار می‌شود. درویش برای گزینه سوم، به سراغ محمد خاکپور رفت ولی خاکپور وقتی این شایعه را شنید، فوراً بیانیه داد و رسماً گفت حاضر نیست در چنین پستی فعالیت کند. او دلایلی آورد که هواداران را قانع کرد.
 نفر بعدی، رضا یلوه بود. مشخص نیست چرا یلوه هنوز معارفه نشده در حالی که برخی می‌گویند او در تمام جلسات، همراه درویش است. البته نزدیکان به باشگاه اعتقاد دارند احتمالاً وزارت ورزش با این انتخاب مخالف است و مدیران وزارت اصلاً نمی‌خواهند فردی که در زمان صدارت مسعود سلطانی‌فر در باشگاه فعالیت داشته، دوباره پست بگیرد.
 با این حال، اصلاً مشخص نیست داستان چطور پیش می‌رود.
 از سوی دیگر، چند روزی است که نام محمد محمدی به عنوان گزینه معاونت باشگاه شنیده می‌شود. 
محمدی سرپرست تیم امید ایران بود و نشان داد در امر مدیریت، توانایی‌های جالبی دارد اما وقتی نامش به عنوان گزینه‌ای برای حضور در پرسپولیس شنیده شد، فضای مجازی بهم ریخت. هواداران پرسپولیس بشدت نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و علیه این فرد، پست‌ها و استوری‌های فراوانی منتشر کردند. محمدی یک زمانی شاگرد علی پروین در پرسپولیس بود اما به یکباره ریل عوض کرد و به بهانه علاقه‌مندی فرزندش به استقلال، راهی تیم رقیب شد. 
حالا که شایعه حضور این چهره بر سر زبان‌ها افتاده، نارضایتی هواداران را در پی داشت و شاید این گزینه هم روی هوا برود!

Page Generated in 0.0051 sec