printlogo


کد خبر: 241996تاریخ: 1400/11/14 00:00
لیست 25 نفره هاشمی برای انتخابی جام‌جهانی
غیر کرونایی‌ها از شنبه استارت می‌زنند

اول وقت دیروز بود که اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال، روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت. درست همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود. انتشار اول وقت این خبر هم نشان داد که اسامی از روز قبل از آن آماده انتشار بوده است.
هاشمی در حالی این 25 نفر را به اردو دعوت کرده که برخی از آنها هنوز هم درگیر کرونا هستند و مشخص نیست چه زمانی به اردو اضافه خواهند شد.
طبق اعلام قبلی، نفرات دعوت شده باید صبح شنبه خودشان را به سرپرست تیم معرفی کرده و تست کرونا بدهند. بازیکنان با تست منفی از عصر شنبه تمرینات خود را در سالن آزادی آغاز خواهند کرد.
این اردو در شرایطی برگزار می‌شود که رقابت‌های لیگ به خاطر در امان ماندن بازیکنان از کرونا، تعطیل شده و بازیکنان به جای حضور در رقابت‌های باشگاهی، در قرنطینه اردویی خواهند بود تا ابتلا به کرونا، دست سرمربی را در آستانه این رقابت‌های مهم در پوست گردو نگذارد.
این 25 نفر برای حضور در دو رقابت پیش روی تیم ملی باید نصف شده و 12 نفر برای هر مسابقه انتخاب شوند.
طق اعلام فدراسیون، نفرات دعوت شده از سوی مصطفی هاشمی به شرح زیر است: امیرحسین آذری -متین آقاجان‌پور -جلال آقامیری –محمد جمشیدی -حامد حدادی- محمد حسن‌زاده- نوید خواجه‌زاده - سعید داورپناه-احسان دلیرزهان - امیرحسین رضایی‌فر -نوید رضایی‌فر- کیوان ریاعی- آرمان زنگنه -بهشاد عرب‌زاده -اصغر کاردوست -ارسلان کاظمی -مهدی کامرانی- سجاد مشایخی -حسین مکاری‌ها -سالار منجی- میثم میرزایی- محمدسینا واحدی- امیرحسین یازرلو -بهنام یخچالی -محمد یوسف‌وند.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی رفت پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2023 روز پنجشنبه 5 اسفندماه به مصاف تیم قزاقستان و روز یکشنبه 8 اسفندماه به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.

Page Generated in 0.0051 sec