printlogo


کد خبر: 241989تاریخ: 1400/11/14 00:00
مصاحبه

امیرآبادی: استقلال باید تقویت شود
امیرآبادی بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل هوادار در اولین بازی بعد از تعطیلات و اینکه آیا تیم مجیدی می‌تواند مثل اواخر نیم فصل اول خوب نتیجه بگیرد، می‌گوید: «متأسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چرا بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شدند و بازی لغو شد. استقلال باید تمرینات خود را انجام بدهد تا به نتیجه مطلوب برسد. آبی‌پوشان نباید به این موضوع بسنده کنند که چون قهرمان شدند بازی مهمی مقابل هوادار ندارند. اگر خدای ناکرده استقلال ببازد بازیکنان نباید بگویند جبران می‌کنیم چون از حالا باید این دیدار را جدی بگیرند. در نیم فصل دوم شرایط فرق می‌کند و تیمی که در بالای جدول حضور دارد با هرگونه لغزشی ضرر می‌کند و از صدر جدول دور می‌شود.» امیرآبادی در پاسخ به این سؤال که با جدایی برخی بازیکنان از استقلال این تیم در نیم فصل دوم با مشکل مواجه نمی‌شود، می‌گوید: «این موضوع به تفکرات مربی بستگی دارد ولی به نظرم استقلال باید تقویت شود چون امکان مصدومیت و محرومیت خیلی زیاد است و باید بازیکن جایگزین در تیم حضور داشته باشد. من بازی یکسری از بازیکنان استقلال بخصوص بابک مرادی را دوست داشتم، او زحمت زیادی برای تیم کشید که با نظر سرمربی تیم از این تیم جدا شد. استقلال امسال سه دروازه‌بان خوب داشت و باید برنامه‌ریزی می‌کرد تا به همه بازی برسد اما به هر حال کار تا اینجا به شکلی پیش رفت که به نظر یکی از آنها باید جدا شود.»
 
 
مربی ایتالیایی باز هم نیامد
پین منتظر بلیت بازگشت 
قرار بود گابریل پین روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شود اما کاشف به عمل آمد که برخی ناهماهنگی‌ها باعث شده برای این مربی ایتالیایی بلیت بازگشت به تهران تهیه نشود. اینکه چرا باشگاه استقلال اقدامی در این راستا انجام نداده عجیب است و عجیب‌تر اینکه بی‌توجهی به تهیه بلیت برای پین درست در ایامی اتفاق افتاده که بیش از هر زمان دیگری شایعه جدایی این مربی ایتالیایی به گوش می‌رسد! به هر حال اگر باشگاه استقلال در این راستا قدری بی‌تفاوتی کند، موضوع پین تبدیل به یک مسأله حاد برای استقلال خواهد شد. حتی اگر امروز هم پین به ایران برسد، حضورش در بازی با هوادار قطعی خواهد بود، به شرط آنکه برسد و باشگاه نیز موضوع بازگشت او را به طور جدی دنبال کند.
 
 
شایعه بازگشت جیری ساناک 
جیری ساناک را هواداران استقلال بخوبی به خاطر دارند. مردی که در دوران مربیگری شفر در استقلال فعالیت می‌کرد.
 بعد از اینکه گفته شد مجیدی به‌دنبال تقویت کادر‌فنی است، شایعاتی پیرامون بازگشت این مربی نیز به استقلال شنیده شده که البته منابع نزدیک به مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز این موضوع را تأیید نکرده‌اند. ظاهراً مجیدی قصد دارد از طریق گابریل پین یک مربی ایتالیایی را به خدمت بگیرد که هنوز نام این مربی فاش نشده است.
 
 
هافبک خارجی در راه استقلال 
 استقلال در فصل جاری عزم خود را جزم کرده تا قهرمان شود و در این راستا نیاز به ابزار دارد. استقلال قطعاً در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد و این نیاز به لحاظ فرهاد مجیدی توسط بازیکن خارجی تأمین می‌شود. این‌طور که گفته می‌شود قرار است یک هافبک خارجی به تیم استقلال اضافه شود. استقلالی‌ها در نیم فصل اول قهرمان شدند و نیم فصل دوم خود را در روز جمعه با بازی مقابل هوادار آغاز می‌کنند. استقلال اگر در این بازی پیروز شود می‌تواند فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را سه امتیاز کند. استقلال برای اینکه خیالش از بابت قهرمانی راحت شود نباید هیچ‌کدام از امتیازات نیم فصل دوم را از دست بدهد.
 
 

 


Page Generated in 0.0042 sec