printlogo


کد خبر: 241988تاریخ: 1400/11/14 00:00
خبر

بنزما: 2021 بهترین سال فوتبال من بود
کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، جایزه‌ای از سوی اتحادیه مطبوعات ورزشی مادرید دریافت کرده است.
امیلیانو بوتراگنیو از طرف این بازیکن فرانسوی جایزه را در زمین تمرینی والدبباس گرفت. بنزما هم بعدتر به شبکه تلویزیونی رئال مادرید گفت: «خوشحالم و افتخار می‌کنم که این جایزه را گرفته‌ام. سال 2021 بهترین سال من بود، چون گل‌های زیادی زدم، پاس‌های گل زیادی دادم و به تیمم کمک کردم که پیروز شود.هدف رئال مادرید همیشه این است که قهرمانی به دست بیاورد و همه رقابت‌ها را ببرد. ما عالی کار می‌کنیم، در همه رقابت‌ها مدعی هستیم و سخت تلاش خواهیم کرد که امسال به قهرمانی‌های مختلف برسیم.»
بنزما در فصل 22-2021، 28 بازی در تمامی رقابت‌ها برای رئال انجام داده و 24 گل زده و 9 پاس گل داده است. 17 گل او و 7 پاس گل او در لالیگا بوده و کمک کرده رئال در صدر جدول قرار بگیرد.
 
ناپولی خواهان یانوزای
ناپولی قصد دارد به سراغ عدنان یانوزای، بال رئال سوسیه‌داد برود. این باشگاه ایتالیایی می‌خواهد یانوزای 26ساله را در تابستان به خدمت بگیرد. در آن هنگام، لورنتزو اینسینیه راهی تورنتو اف‌سی خواهد شد و یانوزای می‌تواند جانشین او شود. این بازیکن در انتهای فصل آزاد خواهد شد و می‌تواند با هر تیمی که می‌خواهد قرارداد امضا کند.
 
تاتنهام و یوونتوس به‌دنبال زانیولو
تاتنهام و یوونتوس به‌دنبال جذب نیکولو زانیولو از رم هستند. قرارداد این هافبک 24ساله با رم در سال 2024 به پایان می‌رسد و مذاکرات او با رم بر سر تمدید آن به بن‌بست رسیده است. فابیو پاراتیچی، مدیر فوتبال تاتنهام، زانیولو را بسیار می‌ستاید و یووه هم امیدوار است که او را مجاب کند که در ایتالیا بماند.
 
درخواست منچستر یونایتد از پوگبا
منچستریونایتد از پل پوگبا خواسته که تصمیم‌گیری درباره آینده را به بعد موکول کند. پوگبا هنوز تصمیم خود برای اینکه در یونایتد بماند یا از این تیم جدا شود را نگرفته است. قرارداد او در پایان فصل منقضی می‌شود، اما این باشگاه امیدوار است که او زمانی تصمیم نهایی را بگیرد که مربی جدید منچستر یونایتد انتخاب شده باشد، نه قبل از آن. آنها تمایل به نگه داشتن پوگبا دارند.
 
 یوفا از یک رستوران شکایت کرد
 هنوز ماجرای درگیری یوفا با سوپرلیگی‌‌ها به خاطر تلاش برای تأسیس یک تورنمنت انحصاری تمام نشده بود که خبر رسید این سازمان با رقیبی جدید وارد جنگ حقوقی شده است: یک رستوران. دلیل؟ کپی‌برداری از نام مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی یوفا برای نامگذاری یکی از پیتزاهایش! شاید شبیه یک شوخی به نظر برسد اما داستان کاملاً جدی است و وکلای یوفا از این فست فودی که «پیتزا فولک» نام دارد و در شهر گیسن آلمان واقع شده به‌صورت رسمی شکایت کرده‌اند. گویا این فست فودی در منوی خود پیتزایی به‌نام «چمپیونز لیگ» (لیگ قهرمانان) دارد که سبب شده مقامات یوفا احساس خطر کنند. به عقیده یوفا این پیتزا که محتوای اصلی آن را قارچ و پنیر موزارلا تشکیل می‌دهد، ممکن است باعث شود مردم آن را با یک وعده غذایی منتسب به برند لیگ قهرمانان اشتباه بگیرند. این در حالی است که ترجمه تحت‌اللفظی نام پیتزای مذکور «لیگ قارچ» است و نه لیگ قهرمانان. در واقع یوفا تنها به خاطر تشابه اسمی و تلفظی این پیتزا با برند چمپیونز لیگ از پیتزافروشی آلمانی شکایت کرده است. یوفا در نامه‌ای که به این رستوران فرستاده و در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شده، نوشته است:«مایلیم به اطلاع‌تان برسانیم که در موضوع مورد بحث، ما نماینده یوفا هستیم و حق قانونی استفاده از برندهای مرتبط با یوفا نیز توسط وکلای ما محفوظ خواهد بود.»
در واکنش به این نامه، پیتزا فولک که از موضع‌گیری یوفا متحیر شده است، در صفحه اختصاصی‌اش در اینستاگرام پیامی طنزآمیز با این مضمون نوشت:«پیتزا فولک مقابل یوفا. زنده باد پیتزا چمپیونز لیگ! من افتخار می‌کنم، مثل یک پسر بچه فوتبالیست. یک تبلیغ از سوی یوفا؟ واقعاً؟ این ماجرا نشان داد که من و همکارانم در مسیر درستی قرار داریم! هر آدم، یک پیتزا! ببینیم فیفا تا چه مرحله‌ای صعود می‌کند! همگی داغ‌ترین پیتزای قارچ دنیا را بخرید!»
 

 


Page Generated in 0.0062 sec