printlogo


کد خبر: 241987تاریخ: 1400/11/14 00:00
دست‌هــای خالی مورینیو پشت پنجــره زمستا نــــی

ژوزه مورینیو ما‌ه‌ها از این شکایت داشت که تیم نصف و نیمه‌اش برای محقق کردن اهداف سران باشگاه رم کافی نیست. شکایت‌های‌ ما پیامی واضح به مالکان امریکایی باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود. اما آیا خریدهای رم در زمستان برای آقای خاص رضایتبخش بود؟
خیلی‌ها انتظار یک زمستان پرمشغله را برای رمی‌ها داشتند و به همین دلیل جذب تنها دو بازیکن مانند اینسلی میتلند نیلز آن هم به‌صورت قرضی از آرسنال بدون بند خرید قطعی و قرض گرفتن سرجیو اولیویرا از پورتو، خریدهایی نبود که هواداران به خاطرشان جشن بگیرند.
میتلند نیلز سومین بازیکن انگلیسی بعد از کریس اسمالینگ و تامی آبراهام است که در این یکی دو سال اخیر به رم ملحق می‌شود. با حضور ژوزه مورینیو در رأس امور هم این‌طور به نظر می‌رسد که مدیران رم قصد دارند یک هسته لیگ برتری در جالوروسی تشکیل دهند. میتلند نیلز قطعاً بر کیفیت حرکات رمی‌ها از جناح راست می‌افزاید، جایی که مورینیو برای ریک کارسدورپ هیچ جانشینی نداشت. در همین حال هافبک پرتغالی جدید تیم اولیویرا هم خیلی زود تأثیرش را بر عملکرد رمی‌ها گذاشت و در اولین بازی‌اش برای این تیم دو گل زد و یک پاس گل داد.
انتظار می‌رفت که رم بازیکنان بیشتری را برای تقویت خط میانی‌اش جذب کند اما بازیکن مازاد تیم آمادو دیاوارا چند پیشنهادی که داشت را رد کرد و به این ترتیب جای خالی برای ورود بازیکن جدید باز نشد. این در حالی بود که ترکیب تیم بعد از قطع همکاری با چند بازیکن که مورینیو به آنها اعتقاد نداشت - بورخا ماریورال، گونسالو ویار، فدریکو فاتزو و برایان رینولدز - با کمبود مهره مواجه شده بود. در میان اینها شاید تنها کسی که نبودش احساس شود، ریکارد کالیفیوری باشد که به جنوا قرض داده شد. به این ترتیب پنجره نقل و انتقالات زمستانی نه تنها به مورینیو برای جبران کمبودهایش کمک نکرد بلکه دست او را به نوعی خالی‌تر هم کرد و باید انتظار دور جدید غرولندهای آقای خاص در اولین بازی بدون پیروزی‌اش را داشت.
 

Page Generated in 0.0053 sec