printlogo


کد خبر: 241984تاریخ: 1400/11/14 00:00
سایه زیدان روی سر پوچتینو

سایه زین‌الدین زیدان یک بار دیگر روی سر موریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن سنگینی می‌کند چون مقامات تصمیم‌گیرنده باشگاه فرانسوی می‌خواهند مربی سابق رئال مادرید را تا قبل از پایان فصل به‌عنوان مربی جدید تیم استخدام کنند. در حالی که کمتر از دو هفته به دوئل سرنوشت‌ساز دو تیم در لیگ قهرمانان باقی مانده، این می‌تواند روند کاری پوچتینو و بازیکنان را دچار اختلال کند.
آنطور که مارکا گزارش داده زیدان قرار است مربی تیم از تیر آینده شود اما حرکاتی در باشگاه صورت گرفته برای اینکه بتوانند او را زودتر به خدمت بگیرند اما «تله فوت» خبر داده زیدان میل ندارد مربی تیمی مقابل رئال مادرید شود.
 
جو عجیب
پاری‌سن‌ژرمن شاید در لیگ یک برتری خوبی نسبت به نیس داشته باشد (11 امتیاز) اما حذف از جام حذفی به دست این تیم رختکن تیم را کمی متشنج کرده است. اینها به همراه ابهام درباره آینده مربی نشان می‌دهد در آستانه بازی بسیار مهم با رئال مادرید در یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان تیم پاری‌سن‌ژرمن از نظر روانی در بهترین شرایط نیست.
همه می‌دانند پوچتینو فرصت زیادی برای کار در پاریس ندارد او قطعاً بعد از این فصل مربی تیم نخواهد بود اما هنوز بازی‌های مهمی در پیش است و او هنوز نتوانسته از تیم خوب و پرمهره‌اش بهترین بازی‌ها را بگیرد. لیونل مسی هنوز کاملاً منطبق نشده و بدشانسی‌های سرخیو راموس درباره مصدومیت اوضاع را بدتر کرده. تیم بازیکنان مستعد زیادی ندارد و کمبودهای دیگری هم نشان داده ضمن اینکه در شرایط سخت اعتماد به نفسش پایین می‌آید.
تنها بردن لیگ قهرمانان می‌تواند یک فصل موفق را برای پاریسی‌ها رقم بزند اما برای این هدف ابتدا باید مشکلات خود را حل کنند و از سد رئال مادرید بگذرند که در سال‌های اخیر رقیب غالب پاری‌سن‌ژرمن شده است.
 

Page Generated in 0.0155 sec