printlogo


کد خبر: 241982تاریخ: 1400/11/14 00:00
حتی تاتنهامی‌ها برای دله‌آلی خوشحال هستند
حمایت هواداران از دو خرید لمپارد

هواداران اورتون، منچستریونایتد و حتی تاتنهام از خریدهای روز آخر تافی‌ها، دله آلی و دونی فان دبیک حمایت کرده‌اند تا بعد از ناکامی در این فصل لیگ برتر، درخشش را آغاز کنند. فرانک لمپارد در آخرین روز ژانویه مربی اورتون شد و باشگاه فرصت زیادی برای آوردن بازیکنان جدید نداشت. اورتون، آلی 25 ساله را که می‌خواست دوران حرفه‌ای خود را نجات دهد، با قراردادی دو سال و نیمه آورد و فان دبیک هم تا پایان فصل از منچستریونایتد قرض گرفته شد.
سایمون جوردن، رئیس سابق باشگاه کریستال‌پالاس که حالا مجری تاک اسپورت شده می‌گوید:«فکر می‌کنم این یک تصمیم شوکه‌کننده از سوی دله آلی بود که فرصت‌های خیلی خوبی را از دست داد، این یک گام رو به عقب در حرفه او محسوب می‌شود. البته او دیگر در تاتنهام جایی نداشت چون به این باور رسیده بودند که در ازایش هیچ پولی دریافت نمی‌کنند اما حالا با 40 میلیون پوند راهی اورتون شده. البته شاید با خودمان بگوییم اورتون دیگر دله آلی سابق را نخواهد دید اما شاید لمپارد به این نتیجه رسید که برای نجات فصل اورتون به بازیکنان جدید نیاز دارد و به نظر می‌رسد او دو بازیکنی را گرفته که خیلی به دردش نمی‌خورند. بعضی از هواداران منچستریونایتد می‌گویند لمپارد نمی‌تواند هیچ جایی برای بازی فان دبیک پیدا کند و دله آلی هم از چرخ گوشت رد شده است.»
هواداران فوتبال بعد از این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از خریدهای اورتون پرداخته و ابراز امیدواری کرده‌اند این دو بازیکن به فرم سابق و درخشان خود برگردند.
یکی از هواداران اسپرز نوشته:«آلی می‌تواند دوباره همان بازیکن گذشته شود و به‌عنوان طرفدار تاتنهام امیدوارم این اتفاق بیفتد. دونی هم می‌تواند بدرخشد همان طور که گاهی در منچستریونایتد این طور بود، کاش می‌توانستیم او را به اینجا بیاوریم.»
یک نفر دیگر هم نوشت:«شاید الان درست باشد اما آنها می‌توانند به اورتون کمک کنند تساوی‌ها را به برد تبدیل کنند اگر فرانک بتواند تیم را حول محورشان بسازد همان‌طور که روی کالوین و ریچارلیسون حساب ویژه‌ای باز کرده است.» هوادار دیگر اسپرز هم این‌طور اظهار نظر کرد:«برای دله آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم دوباره اوج بگیرد. مورینیو هیچ کمکی به پیشرفتی که در زمان پوچتینو داشت، نکرد.»

Page Generated in 0.0053 sec