printlogo


کد خبر: 241979تاریخ: 1400/11/14 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
من از خوانندگان روزنامه ایران ورزشی هستم، تا جایی که امکان داشته باشد اکثر مطالب آن را می‌خوانم. اما نمی‌دانم روزنامه ایران ورزشی با این همه مخاطبی که دارد چرا اخبار بازی‌های فوتبال تیم‌هایی که با ایران در آسیا همگروه نیستند را منتشر نمی‌کند!؟
رسولی‌فر از تهران
اعیار تیم ملی با بازی‌کردن مقابل تیم‌های ضعیف و ورشکسته عربی مشخص نمی‌شود، کمااینکه اگر ایران در گروه D قرار می‌گرفت شاید الآن نتیجه جوری دیگر رقم می‌خورد؛ به هر حال اعیار تیم ملی برای حضور در جام جهانی با دیدار برابر کره جنوبی آن‌هم در سئول مشخص می‌شود.
مجیدی از تهران
بازیکنان تیم ملی فوتبال مقابل تیم امارات نمایش خوبی از خود نشان دادند اما ای کاش سرمربی تیم ملی از ذخیره‌های تیم هم در این بازی‌های باقیمانده استفاده می‌کرد تا آنها هم برای حضور در جام جهانی محک می‌خوردند.
فرشید امانی از شیراز
مقابل امارات، فقط برنده بازی بودیم. خیلی با واهمه و بی‌برنامه بودیم. با اینکه میزبان بودیم ولی بازهم دفاعی بازی کردیم؛ واقعاً خیلی خنده‌دار بود که چندین گل را نزدیم!
محمد از تهران
با این همه بازیکن که روی نیمکت داشتیم ولی بازهم سرمربی تیم ملی بازی را با همان بازیکنان اصلی به اتمام رساند؛ دقیقاً مثل اینکه جام جهانی بود! نتیجه بازی باید با 4 گل به سود تیم ملی ایران به اتمام می‌رسید.
میثم رشیدی از تهران
قلی‌زاده هر چند بازیکن خوب و فنی است و با خلاقیت حرکات را اجرا می‌کند ولی به خاطر غرورش پاس گل نمی‌دهد؛ با این کارش کار تیمی را خراب می‌کند. ای کاش قلی‌زاده همیشه از نبوغش استفاده می‌کرد؛ بموقع پاس بدهد تا جهانبخش، طارمی و آزمون هم از ارسالی‌ها بهتر استفاده کنند.
کامران خسروی از کرج
 

 


Page Generated in 0.0046 sec