printlogo


کد خبر: 241975تاریخ: 1400/11/14 00:00
خبر

پرداخت قسط دوم مطالبات کنستانت
باشگاه تراکتور تبریز در مهر‌ماه و پیش از آغاز فصل جاری لیگ برتر، پس از مذاکره با کوین کنستانت طبق توافقی با این بازیکن طلب 904 هزار یورویی او را به دو قسط 300 هزار یورویی تقسیط کرد و 304 هزار یورو دیگر نیز از این بازیکن تخفیف گرفت. طبق توافق باشگاه تراکتور با کنستانت که منجر به رضایت این بازیکن و باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالاتی تراکتور در ابتدای فصل شد، قرار بود تراکتوری‌ها ضمن پرداخت 300 هزار یورو در همان تاریخ، قسط دوم را نیز در دسامبر 2021 پرداخت کنند که قسط دوم در زمان مقرر از سوی مدیران باشگاه پرداخت نشد. در همین زمینه از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد مدیران این باشگاه طی روزهای گذشته ضمن پرداخت مطالبات کوین فورچونه، لی هری اروین و عکاشه حمزاوی، قسط دوم و 300 هزار یورویی مطالبات کنستانت را نیز به حساب این بازیکن واریز کردند تا مشکل جدیدی برای سرخپوشان تبریزی ایجاد نشود.
 
 
 بگوویچ نیامده، 40 درصد گرفت
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد با وجود اینکه سرمربی کروات نماینده بوشهر هنوز وارد کشورمان نشده اما ۴۰ درصد از مبلغ قراردادش پرداخت شده است. محمد رحمان سالاری می‌گوید: «ما نامه مربوط به سفر بگوویچ به ایران را به سازمان لیگ ارسال کردیم و آنها باید به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان نامه بنویسند. قرارداد وینکو امضا شده است و برای صدور ویزای او پیگیری می‌کنیم. این قرارداد به صورت ریالی امضا شده و اسپانسر باشگاه هم 40 درصد از قرارداد وینکو را پرداخت کرده است. از زمانی که اسپانسر جدید با باشگاه شاهین همکاری می‌کند، به تیم شوک وارد کرده است. با این حال با مشکلاتی داخلی، از جمله دخالت مدیران سابق باشگاه روبه‌رو هستیم.»
 
 
 فکری، کرار را می‌خواهد
هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره آخرین اقدامات در جهت صدور حق امضای مدیران جدید باشگاه و ثبت قرارداد محمود فکری می‌گوید: «مشکل خاصی وجود ندارد و این پروسه در هر شرکتی و حتی در شرکت‌های خصوصی راه حل اداری خاص خود را دارد. » بعد از جدایی کمالوند شایعه جدا شدن کرار جاسم هم به گوش می‌رسید: «کرار همچنان بازیکن ما است مگر اینکه کادر فنی او را نخواهد؛ ما به این بازیکن نیاز داریم. او توانایی‌هایی دارد که می‌تواند به ما کمک کند. تا این لحظه نظر کادر فنی روی کرار مثبت است و در تمرینات حضور دارد. امیدوارم مشکل مصدومیت این بازیکن برطرف شود و در نیم فصل دوم با نظر کادر فنی در مجموعه حفظش کنیم و به ما کمک کند.»
 

 


Page Generated in 0.0052 sec