printlogo


کد خبر: 241974تاریخ: 1400/11/14 00:00
نقل و انتقالات

گلر آبادان فسخ کرد
احمد گوهری، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان امروز با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. ظاهراً وی به دلیل دریافت کمتر از 50 درصد قراردادش تا پایان هفته شانزدهم، این اقدام را انجام داده است .گوهری یکی از گزینه‌های تیم پرسپولیس برای جانشینی بوژیدار رادوشویچ است.
 
 
مخالفت ربیعی با جدایی تیموری از مس
باشگاه تراکتور با باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالاتی‌اش قصد دارد چند بازیکن برای تقویت تیمش جذب کند که یک نفر از این بازیکنان میثم تیموری، مدافع مس رفسنجان است . با این حال محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان مخالف جدایی این بازیکن است، چرا که باتوجه به مصدومیت طولانی مدت ابتدای فصل انصاری و نداشتن جایگزین مناسب در خط دفاعی، ربیعی با کمبود نفر در خط عقب زمین مواجه شده است. به همین دلیل سرمربی مس رفسنجان مخالف خروج تیموری از این تیم است .البته تراکتور به دنبال جذب مهدی کیانی از مس رفسنجان هم هست.
 
 
هافبک هوادار فجری شد
هافبک تیم فوتبال هوادار که سابقه بازی در فجر سپاسی را در کارنامه دارد، به این تیم بازگشت. 
دانیال کردستانی هافبک گلزن و خلاق فصل گذشته فجر سپاسی و نیم ‌فصل اول هوادار تهران با عقد قراردادی به عضویت تیم فجر شهید سپاسی درآمد.‌ تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در پایان هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران با کسب 13 امتیاز رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را در اختیار دارد.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec