printlogo


کد خبر: 241970تاریخ: 1400/11/14 00:00
هفته هفدهم لیگ یک
رستگاری ملوان، توقف مدعیان

آرین برزگر
 
از 9 مسابقه‌ای که روز گذشته برگزار شد فقط سه تیم برنده از زمین خارج شدند. شهرداری آستارا در دقیقه 12 صاحب یک ضربه پنالتی شد که جابر نصیری آن را به گل تبدیل کرد و در ادامه پارسی‌ها هر چه زدند به در بسته و شاگردان پایان رأفت پیروزی ارزشمندی را مقابل تیمی به دست آوردند که چند هفته‌ای شکست نداشت.
استقلال خوزستان همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به سد محکمی به ‌نام مس شهر بابک خورد و دو امتیاز حساس را از دست داد. اما مهم‌ترین بازی هفته برنده نداشت. مس کرمان که هفته گذشته به پارس جم باخته بود و حواشی زیادی هم برای سرمربی‌اش ایجاد شده بود در مصاف با خیبر خرم‌آباد هم نتوانست به گل برسد. این تساوی در روزی که ملوان موفق به شکست ویستا توربین در تهران شد فاصله‌شان را بیشتر کرد. عبدالعظیم گوگ در دقیقه 3+90 تک گل سه امتیازی انزلی‌چی‌ها را زد.
قشقایی شیراز که در دقیقه 39 توسط محمد عابد دروازه خوشه طلایی را باز کرده بود شش دقیقه بعد روی ضربه پیمان پورصادقی گل تساوی را از خوشه‌طلایی دریافت کرد. تلاش دو تیم در نیمه دوم هم گلی به همراه نداشت. علی لطیفی باز هم نتوانست سه امتیاز بازی را به دست آورد. رایکا در دقیقه 12 توسط رضی‌پور به گل رسید اما فشار حملات بازیکنان شمس آذر قزوین در دقیقه 87 جواب داد و عباس عسگری گل تساوی را زد. اما سایپا در همدان خیلی زود به گل رسید و در دقیقه 9 بهروز هوشمند دروازه شهرداری این شهر را باز کرد. همین اتفاق در ابتدای نیمه دوم برای سایپا رخ داد و مهدی خلج گل تساوی را در دقیقه 49 زد. بازی دو تیم هم با همین نتیجه به پایان رسید.
آرمان‌گهر هم برای دومین هفته متوالی به نتیجه تساوی دست پیدا کرد. جدال آنها با تیم استقلال ملاثانی هیچ گلی به همراه نداشت. تقابل شش امتیازی دو تیم انتهای جدولی شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز با دو گل به نفع تیم جنوبی به پایان رسید. مهدی ببری در دقیقه 25 و میلاد سوری هم در دقیقه 65 گل‌های شاهین بوشهر را زدند.
با این نتایجی که در آخرین روز نیم فصل رقم خورد ملوان با اختلاف شش امتیاز در صدر ماند و ماشین‌سازی هم به همان پنج امتیاز بسنده کرد.
 
تابلو نتایج:‌
شهرداری آستارا یک پارس جنوبی جم صفر
استقلال خوزستان صفر مس شهر بابک صفر
مس کرمان صفر خیبر خرم‌آباد صفر
قشقایی شیراز یک خوشه طلایی ساوه یک
رایکا بابل  یک شمس آذرقزوین یک
شهرداری همدان یک سایپا یک
آرمان گهر صفر استقلال ملاثانی صفر
ویستاتوربین تهران صفر ملوان یک
شاهین شهرداری‌بوشهر 2 ماشین‌سازی‌تبریز صفر

 


Page Generated in 0.0055 sec