printlogo


کد خبر: 241969تاریخ: 1400/11/13 00:00
خبر

وزیر میهمان ویژه دیدار تیم ملی
تیم ملی در حالی توانست با حساب یک بر صفر از سد امارات بگذرد که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی حضور داشت و این دیدار را از نزدیک نظاره کرد. وزیر پس از پایان بازی به سرعت  استادیوم آزادی را ترک کرد. احتمالاً حضور بدون سر و صدا و خروج فوری سجادی به حواشی اخیر و اعتراضات گسترده هواداران پرسپولیس ارتباط مستقیم دارد!
 
 
چشمک به سید 2
با توجه به بردهای پی درپی ایران مقابل تیم‌های آسیایی و ارتقا دررنکینگ جهانی این احتمال وجود دارد که تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم‌های سید دوی جهان قرار بگیرد. درجام جهانی 2018 تیم ملی ایران در سید سه حضور داشت و حالا با توجه به بردهای اخیر این احتمال قوت گرفته است.
 
 
سردارِ یزدانی
در دقیقه ۸۲ بازی ایران - امارات، سیاوش یزدانی جانشین میلاد محمدی شد. با این تغییر امید نورافکن به دفاع چپ رفت و یزدانی جای او را در مرکز خط دفاع گرفت. جالب اینکه یزدانی پیراهن شماره ۲۰ را پوشید. پیراهنی که در سال‌های اخیر بر تن سردار آزمون بود اما در غیاب او به مدافع استقلال رسید.
  
 
کلین‌شیت تقدیم به عابدزاده بزرگ
امیر عابدزاده در سومین حضور متوالی‌اش در ترکیب تیم ملی موفق شد سومین کلین‌شیت خود را ثبت کند. امیر بلافاصله بعد از پایان بازی به سمت جایگاه ویژه نگاه کرد، دست خود را روی قلبش گذاشت و آن را تقدیم به پدرش کرد که در ورزشگاه حضور داشت.
 
 
مهدی گل زد و بهترین بازیکن شد
بعد از پایان دیدار ایران و امارات که با برتری یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود، مسئولان برگزار کننده، مهدی طارمی را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند. او جایزه اش را از مقامات برگزار کننده دریافت کرد. طارمی علاوه بر اینکه گل پیروزی‌بخش ایران را به ثمر رساند، ‌ در سایر دقایق هم بسیار تأثیرگذار بود. او در ثانیه های پایانی با یک فرار، پاس خوبی را برای گلزنی علی قلی‌زاده مهیا کرد اما علی در گلزنی ناکام ماند. طارمی گل برتری ایران مقابل عراق را هم زده بود تا نقشی ویژه در دو پیروزی اخیر تیم ملی و صعود سریع ایران به جام جهانی 2022 داشته باشد.
 
 
عزت‌اللهی و محرمی 
غایبان بازی با کره‌جنوبی
سعید عزت‌اللهی با دریافت کارت زرد مقابل امارات بازی چهار فروردین مقابل کره‌جنوبی را از دست داد. صادق محرمی نیز در این بازی با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور اخراج شد و بازی با کره‌جنوبی را که در ایام عید نوروز برگزار می‌شود، از دست داده است. با توجه به دعوت نشدن رضاییان و وریا غفوری به تیم ملی احتمالاً صالح حردانی می‌تواند برای بازی با کره‌جنوبی شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را داشته باشد. احتمالاً کامیابی‌نیا نیز به جای سعید عزت‌اللهی در ترکیب اصلی تیم ملی دیده خواهد شد. البته میلاد سرلک هم شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را دارد.
 
 

Page Generated in 0.0054 sec