printlogo


کد خبر: 241961تاریخ: 1400/11/13 00:00
دو مسابقه با دو ترکیب

کره جنوبی با برد مقابل سوریه در بازی دیروز راهی جام جهانی شد تا گروه اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، شگفتی نداشته باشد و دو تیم نامدار قاره راهی قطر شوند. حالا بازیکنان دو تیم به باشگاه‌ها می‌روند تا 4 روز مانده به روزهای فیفا به اردوهای ملی برگردند. دو بازی باقیمانده برای ما در دهه اول فروردین سال آینده برگزار خواهد شد. دیدار 4 فروردین با کره در کره جنوبی و بازی خانگی مقابل لبنان در تهران.
بازی دو تیم صعود کرده ایران و کره، بهترین دیدار تدارکاتی دو تیم پیش از جام جهانی خواهد بود و اهمیت این بازی برای ما به مراتب بیشتر از کره است و کره هر زمان که بخواهد با هر تیمی که اراده کند مسابقه خواهد داد؛ اما تیم ملی ایران حریف مناسب ندارد و این بازی می‌تواند دیداری بسیار مناسب برای سنجش عیار تیم باشد. اسکوچیچ برای آن بازی باید از ترکیب کامل استفاده کند چون به احتمال فراوان، بنتو با ترکیب اصلی به زمین می‌آید تا هیجان تماشاگران خودی را کور نکند.
اما 5 روز بعد از این بازی تدارکاتی رایگان برای ایران، آخرین مسابقه رسمی ما در مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برگزار خواهد شد. مسابقه‌ای که اسکوچیچ باید شجاعت بیشتری به خرج داده و از ترکیبی کاملاً متفاوت استفاده کند. بازیکنانی که در مورد آنها مردد است و برای استفاده از آنها در فهرست نهایی جام جهانی به یک آزمون جدی نیاز دارد. اسکوچیچ در بازی دیروز کوچک‌ترین ریسکی نکرد ولی در مورد آخرین بازی قصه فرق دارد و خوب می‌داند بعد از بازی سخت خارج از خانه مقابل کره، به بازیکنانی احتیاج داریم که استراحت بیشتری کرده باشند و برای یک بازی رسمی انگیزه فراوانی در آنها دیده می‌شود.
 

Page Generated in 0.0048 sec