printlogo


کد خبر: 241953تاریخ: 1400/11/13 00:00
اردوگاه سرخ

اختلاف یک امتیاز است نه سه امتیاز
پرسپولیس صدرنشین واقعی
پرسپولیس و استقلال دو تیم بالای جدول هستند و با امتیاز برابر و البته یک بازی بیشتر برای سرخپوشان، به‌دلیل تفاضل گل استقلال است که در جایگاه نخست لیگ قرار گرفته است. استقلال از حکم کمیته انضباطی 2 امتیاز سود برده و نتیجه واقعی بازی با گل‌گهر که در زمین رقم خورد تساوی صفر - صفر بود. در حقیقت دو امتیاز از امتیازات فعلی استقلال حاصل حکم کمیته انضباطی است و اگر این نبود، استقلال صدر را البته با یک بازی کمتر به پرسپولیس واگذار می‌کرد. با وجود این حتی در صورت نبود دو امتیاز هم استقلال با برتری مقابل هوادار در دیدار معوقه هفته شانزدهم می‌تواند دوباره به صدر برگردد ولی اختلاف امتیاز یک امتیاز بود نه سه امتیاز. البته باید این را هم گفت که اتفاق مهمی نیست، چرا که پرسپولیس توان جبران هر سه امتیاز را هم دارد و به نظر می‌رسد خیلی زود شاهد تغییرات در صدر جدول خواهیم بود.
 
 
دوباره نقل و انتقالات دوباره نوراللهی
با شروع دوباره فصل نقل و انتقالات، شایعات حرارت پیدا کرده و هیچ بازیکنی از دست حرف و حدیث‌ها در امان نیست. در این پنجره نقل و انتقالاتی، بحث بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس هم شدت گرفته است. این بازیکن، در تابستان گذشته کمپ سرخپوشان را ترک کرد. او به جعفر سمیعی مدیرعامل وقت و سیدمجید صدری رئیس هیأت مدیره پیشین باشگاه قول داده بود بعد از پایان جشن سالگرد ازدواجش به تهران بازگردد و قراردادش را برای سه فصل دیگر تمدید کند، آن هم با رقمی نزدیک به 15 میلیارد تومان اما یک روز قبل از آنکه موعد قرار طرفین فرا برسد، نوراللهی راهی امارات شد و با باشگاه شباب‌الاهلی عقد قرارداد کرد. اتفاقی که باور آن برای هواداران واقعی پرسپولیس و حتی مدیریت باشگاه سخت بود. به هر حال، نوراللهی رفت اما به اندازه کافی در امارات به عنوان یک لژیونر موفق نبود تا شایعه بازگشت او به گوش برسد. در اولین پنجره نقل و انتقالاتی بعد از جدایی احمد، حالا حرف و حدیث‌ها در خصوص بازگشت او شروع شده اما احتمال دیدار دوباره‌اش در رختکن پرسپولیس آن هم به این زودی‌ها، بسیار کم است.
 
 
ابراهیمی یار قرضی نمی‌شود
این روزها، صحبت در مورد جدایی علیرضا ابراهیمی مدافع میانی پرسپولیس به وفور شنیده می‌شود. او تا فصل قبل، مدافع و کاپیتان گل‌گهر بود اما در تابستان، پیراهن سرخ را به تن کرد. او نیمکت‌نشین شد تا از همان اوایل فصل، ساز اعتراض به کادرفنی را کوک کند. حالا خبرهایی در مورد جدایی این بازیکن به گوش می‌رسد. سابقاً باشگاه‌هایی چون مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان، تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و البته فولاد خوزستان به عنوان مشتریان ابراهیمی اعلام شده بودند اما این بازیکن فقط به یک شرط از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود. شنیدیم او به مدیران باشگاه اعلام کرده هیچ علاقه‌ای ندارد که با بازیکن دیگر از سایر باشگاه‌ها عوض شود و اگر قرار بر جدایی است، باید باشگاه به او رضایتنامه بدهد نه اینکه با یک فوتبالیست دیگر معاوضه گردد.
 
 

Page Generated in 0.0050 sec