printlogo


کد خبر: 241925تاریخ: 1400/11/13 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
از اینکه دیروز یحیی گل‌محمدی در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شد، خیلی خوشحال شدم. امیدوارم یحیی دیگر به فکر استعفا نباشد.
منصوری از ارومیه
بزرگترین اشتباه کادر‌فنی استقلال این است که محمدرضا آزادی را از تیم آبی‌پوشان جدا کردند. آینده این بازیکن بسیار درخشان است و قطعاً فصل بعد تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان لیگ می‌شود.
پیری از کرمانشاه
تو را خدا یکی به این گزارشگران فوتبال بگوید کمتر به زمان و مکان بازی اشاره کنند، هر لحظه‌ای که از مسابقه سپری می‌شود، فوری اعلام می‌کنند دقیقه... بازی!
الهام از تهران
از اسکوچیچ حمایت کنید چرا که این مربی در بهترین حالت ممکن تیم ملی کشورمان را به جام جهانی رساند. او حتی یک بازی زودتر از کی‌روش مجوز حضور در جام جهانی را به‌دست آورده. پس مسئولان ورزش بهتر است به فکر تدارک بهترین امکانات برای این مربی بزرگ باشند.
رفیعی از کاشان
به خاطر صعود زود هنگام تیم ملی فوتبال به جام جهانی استوری اکثر طرفداران ورزش فوتبال، تصویر بازیکنان تیم ملی است؛ کمااینکه استوری پروفایل بعضی از ورزش‌دوستان هم عکس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. این نشان از میهما‌ن‌نوازی، غیرت و یکدلی طرفداران ورزش دارد.
حسین آباد از تهران
بارها و بارها گفتیم که  راجع به تحلیل فوتسال هم بنویسید اما هیچ کس به حرف ما توجه که نمی‌کند هیچ، بلکه حتی نتایج بازی‌های لیگ فوتسال را هم اعلام نمی‌کنید.
صادقی از ورامین
ایران ورزشی: تا جایی که امکان داشته ایران ورزشی پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بوده است. در حال حاضر اخبار و اطلاعات فوتسال هم در صفحه 3 روزنامه ایران ورزشی منتشر می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0045 sec