printlogo


کد خبر: 241924تاریخ: 1400/11/13 00:00
هیجان برای بازی در هال‌سیتی
اللهیار اسیر مجوز کار

سومین قرارداد قرضی بازیکن 20 ساله از فنرباغچه این بار به مقصد انگلیس. اللهیار که پیش از این در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک حضور داشته، حالا باید پیراهن هال‌سیتی را در چمپیونشیپ بر تن کند. عملکرد صیادمنش در اوکراین باعث شد تا بین 11 بازیکن برتر لیگ برتر اوکراین در فصل 2021-2020 قرار بگیرد. او اکنون به‌دنبال موفقیت مشابهی در ورزشگاه کی‌کوم خواهد بود. صیاد‌منش پس از انتقال به هال‌سیتی می‌گوید: «اول از همه، من واقعاً خوشحالم که اینجا در یک باشگاه بزرگ با هواداران شگفت‌انگیز هستم. سعی می‌کنم تمام تلاشم را به‌کار بگیرم و به تیم کمک کنم، زیرا این مهم‌ترین مسأله است. تا آخر برای تیم می‌جنگم. وقتی بچه بودم، همیشه لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. من واقعاً برای بازی در هال‌سیتی هیجان‌زده هستم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم. ما در سه بازی اخیر پیروز شده‌ایم و پتانسیلی خوب و تیم جوانی داریم. من در آخرین بازی هال‌سیتی، در ورزشگاه بودم و جو عالی بود. واقعاً نمی‌توانم برای بازی در استادیوم‌مان و در مقابل هواداران منتظر بمانم و امیدوارم به‌زودی آنها را ببینم.»
 لازم به ذکر است که قوانین دریافت مجوز کار در چمپیونشیپ یا لیگ دسته اول انگلیس شامل یک‌سری پارامترهاست که بازیکنان باید در مجموع 15 امتیاز از 6 جدول مختلف را با استفاده از یک دوره مرجع 12 ماهه قبل از تاریخ درخواست جمع‌آوری کنند. بازیکنانی که به‌طور منظم برای تیم ملی خود بازی می‌کنند، تقریباً شرایط ورود را تضمین می‌کنند و تأییدیه هیأت حاکمه به آنها تعلق می‌گیرد. بنابراین، آنها می‌توانند بدون وارد شدن به معیارهای دقیق‌تر برای باشگاه بازی کنند.
 در جدول‌های بعدی، امتیازهایی برای حضور در مسابقات باشگاهی قاره‌های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، کوپا لیبرتادورس، کوپا سودامریکانا و... در نظر گرفته شده است. جدول بعدی مربوط به دقایق بازی بازیکنان در سطح باشگاهی داخلی، باشگاهی قاره‌ای و بین‌المللی جوانان است. به‌طور مثال در سطح یک این گروه، لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگا، لالیگا، سری‌آ و لیگ فرانسه قرار دارد و در سطوح بعدی لیگ‌های سایر کشورها. بدین‌ترتیب اللهیار صیادمنش به‌دلیل 3 بازی ملی در یک سال گذشته، حضور در لیگ اوکراین و همچنین حضور مستمر در لیگ اروپا، به نظر مشکلی برای دریافت مجوز کار ندارد و می‌تواند هال‌سیتی را در چمپیونشیپ همراهی کند.
 

Page Generated in 0.0045 sec