printlogo


کد خبر: 241922تاریخ: 1400/11/13 00:00
نقل و انتقالات

یک گردان دروازه‌بان فولاد
در چند هفته گذشته خبرهایی درباره احتمال حضور رشید مظاهری در فولاد خوزستان مطرح شد و حتی این دروازه‌بان دو بار به‌صورت حضوری با جواد نکونام و مسئولان فولاد مذاکره کرد.  انتظار می‌رفت که این انتقال در نهایت عملی شود، ولی مظاهری و باشگاه فولاد درباره برخی مسائل با یکدیگر به توافق نرسیدند. آخرین مذاکره آنها شب گذشته انجام شد که طرفین در مورد برخی مسائل با یکدیگر اختلاف‌نظر داشتند و به توافق نرسیدند. آرش رضاوند تنها گزینه باقیمانده فولادی‌ها برای جذب بازیکن از استقلال است.
 
احتمال جدایی دروازه‌بان سپاهان
نیما میرزازاد دروازه‌بان سپاهان قبل از شروع فصل و حتی زودتر از کریستوفر کنت با طلایی‌پوشان قرارداد بست. با این حال میرزازاد در سپاهان تبدیل به بازیکن نیمکت‌نشین شد و نویدکیا در 16 هفته گذشته، در ترکیب اصلی از کنت استفاده کرده است. میرزازاد در حال حاضر با پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری مواجه شده است و بی‌میل نیست که سپاهان را ترک کند. البته اینکه او به‌صورت قرضی یا قطعی از سپاهان جدا شود، هنوز مشخص نشده است.
 
 
شرط جدایی کیانی از مس
با جذب حسین‌ پور‌امینی کاملاً مشخص بود که جدایی مهدی کیانی از مس رفسنجان قطعی است.  حالا علی علیزاده معاون باشگاه برای این جدایی و انتقالش به تراکتور شرط می‌گذارد.  او می‌گوید: «آقای کیانی حدود 4-5 شب قبل با من تماس گرفت و گفت دوست دارد به باشگاه تراکتور برود که این موضوع را به آقای ربیعی انتقال دادیم و با توجه به علاقه ایشان برای جدایی، ما هم به ایشان کمک می‌کنیم تا به تراکتور بپیوندد؛ البته آقای کیانی باید بداند باشگاه مس برای ایشان هزینه داده که بعد از پرداخت این هزینه ما اجازه جدایی را به ایشان می‌دهیم. با صحبتی که برای جدایی آقای کیانی کردیم، ما بازیکنی برای جایگزینی ایشان در نظر گرفتیم و حسین پورامینی را جذب کردیم تا بتواند به ما کمک کند.»
 

 


Page Generated in 0.0052 sec