printlogo


کد خبر: 241916تاریخ: 1400/11/13 00:00
هفته هفدهم لیگ یک
بوی جنگ در بالای جدول

عرشیا برزگر
 
هر نتیجه‌ای برای تیم‌های بالای جدول رقم بخورد، جایگاه ملوان به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل تکان نخواهد خورد. انزلی‌چی‌ها امروز میزبان تیم رده سیزدهمی ویستاتوربین هستند. برای تیم تهرانی سه امتیاز بازی خیلی اهمیت دارد که با حاشیه امنیت بییشتری به تعطیلات برود. شاگردان مازیار زارع می‌خواهند هر طور شده فاصله‌شان را با مدعیان حفظ کنند.
اما بدون تردید مهم‌ترین بازی در کرمان و به میزبانی مس خواهد بود. جایی که شاگردان فرزاد حسین‌خانی برای بازپس گرفتن جایگاه دومی‌شان باید خیبر خرم‌آباد را شکست دهند. 
البته با حاشیه‌هایی که هفته گذشته و بعد از باخت به پارس جنوبی برای‌شان رقم خورد، باید همه تمرکزشان را به بازی امروز معطوف کنند. اما عبدا...ویسی هم در تلاش است تا روند صعودی‌اش را حفظ کند. نتیجه تساوی بهترین اتفاق برای ملوان خواهد بود.
آرمان گهر هم که هفته گذشته به سختی توانست باخت 2-صفر در تبریز را با تساوی 2-2 عوض کند، امروز از استقلال ملاثانی پذیرایی می‌کند. 
سه امتیاز این بازی برای سیرجانی‌ها خیال‌شان را از ماند در جایگاه چهارم راحت می‌کند. سهراب بختیاری‌زاده سرمربی استقلال خوزستان هم امروز افسوس امتیازهای از دست رفته هفته‌های گذشته را می‌خورد. او برای این که همچنان امیدوار به حضور در جمع مدعیان باقی بماند، باید از سد تیم سخت‌بباز مس شهر بابک بگذرد.
پارس جنوبی جم که چند هفته‌ای است روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد و هفته گذشته مس کرمان را شکست داد، امروز میهمان شهرداری آستارا خواهد بود. شاگردان پایان رأفت روی سه امتیاز این بازی حساب کرده‌اند. 
اما خوشه طلایی که از هفته گذشته وحید بیاتلو را به جای داود مهابادی روی نیمکت دارد، به مصاف قشقایی شیراز می‌رود. تیم شیرازی با پیروزی هفته گذشته در خانه حریف از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارد.
اما رایکا بابل که هفته گذشته در تهران پیروزی 2-صفر را با شکست 3-2 عوض کرد، میزبان شمس آذر قزوین است. هر دو تیم هفته قبل شکست خورده‌اند و این بازی می‌تواند فرصتی برای جبران باشد. بخصوص بابلی‌ها که هنوز با علی لطیفی پیروزی نداشته‌اند.
سایپا که هفته گذشته باخت خانگی 2-صفر را با پیروزی عوض کرد، با روحیه مضاعف به زمین شهرداری همدان می‌رود. میزبان در بازی قبلی استقلال خوزستان را در خانه‌اش متوقف کرد. اما انتهای جدول هم دو بازی فوق‌العاده حساس داریم. تیم‌های شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز که از 16 بازی قبلی فقط پنج امتیاز گرفته‌اند، سه امتیاز این بازی می‌تواند به آینده امیدوارشان کند.
 
چهارشنبه 13 بهمن 1400
شهرداری آستارا پارس جنوبی جم
استقلال خوزستان مس شهر بابک 
مس کرمان خیبر خرم‌آباد
قشقایی شیراز خوشه طلایی ساوه 
رایکا بابل شمس آذر قزوین
شهرداری همدان سایپا
آرمان گهر استقلال ملاثانی
ویستاتوربین تهران ملوان
شاهین شهرداری ‌بوشهر ماشین‌سازی

Page Generated in 0.0045 sec