printlogo


کد خبر: 241904تاریخ: 1400/11/13 00:00
شایعات تمام شد؛ حکم را صادر کردند
مُهر تأیید استیناف بر حکم انضباطی

گل‌گهر حسابی نقره‌ داغ شد
اما ماجرا از کجا آغاز شد؟ سه باشگاه استقلال و سپاهان و همچنین پیکان بعد از بازی با گل‌گهر متوجه شدند که بازیکن خارجی این تیم حضورش در مسابقات غیر قانونی است و به همین دلیل نسبت به حضور این بازیکن در سه بازی انجام شده اعتراض کردند. کمیته انضباطی هم بعد از کلی استعلام گرفتن و بالا و پایین کردن ماجرای غیر قانونی بودن حضور بازیکن خارجی گل‌گهر به این نتیجه رسیدند رأیی صادر کنند که در آن گل‌گهر نقره داغ شود و سه باشگاهی هم که از این تیم شکایت کرده بودند منفعت امتیازی ببرند. در پی این حکم که به جنجالی‌ترین حکم کمیته انضباطی تبدیل شد جدول مسابقات لیگ برتر به هم ریخت و در این میان پرسپولیسی‌ها که نمی‌خواستند حریف دیرینه خود سود ببرد، در فضای مجازی حسابی غوغا به پا کردند و همین مسأله باعث شد تا بین هواداران دو تیم تنش ایجاد شود.
 
پایان شایعات بی‌اساس
بعد از صدور رأی جنجالی کمیته انضباطی، باشگاه گل‌گهر نسبت به این رأی اعتراض کرد و قرار شد پرونده در کمیته استیناف بررسی شود. بعد از چند روز این پرونده به کمیته استیناف رسید و از زمانی که مسئولان این کمیته پرونده را برای مطالعه باز کردند تا دیروز که رأی نهایی آن صادر شد، اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاد و شایعات زیادی دهان به دهان می‌چرخید. یکی می‌گفت امتیاز گل‌گهر کم می‌شود اما امتیازی به سه باشگاه استقلال، سپاهان و پیکان داده نمی‌شود! میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر هم خبر از صدور رأی متفاوتی داد که فوتبالی‌ها را شگفت‌زده کند اما در این فاصله سه هفته‌ای هیچ‌کدام از این اخبار منتشر شده درست از آب در‌نیامد و این گمانه‌زنی‌ها در بایگانی ذهن افرادی که سعی کردند خیالبافی کنند، باقی ماند، چرا که رأی صالحی همان رأیی بود که حسن‌زاده صادر کرده بود فقط جریمه تیم گل‌گهر کم شد. به این ترتیب پرونده جنجالی با کمترین تغییر بسته شد و این نیز پایان شایعات داغ فوتبالی بود.
 
فقط امتیاز استقلال به چشم آمد
استقلال تنها دو امتیاز از رأی دو کمیته سود برد، اما همه یادشان رفت دو باشگاه سپاهان و پیکان سه امتیاز نصیب‌شان شد و حتی این سه امتیاز تیم پیکان که پشت سر هم داشت نتیجه از دست می‌داد را نجات داد و به نوعی این تیم را احیا کرد، اما پرسپولیسی‌ها که در سر سودای قهرمانی ششم را دارند از اینکه تیم استقلال را در جدول مسابقات بالای سر می‌بینند ناراحت هستند و از این بابت حسابی غرغر می‌کنند، اما واقعیت این است که رأی تأیید شده است و جدول مسابقات هیچ تغییری نمی‌کند. هرچند که در فضای مجازی همچنان شاهد فضای متشنج هستیم و هواداران دو تیم به جان هم افتادند. در این میان استقلال با یک بازی کمتر صدرنشین جدول است و اگر در بازی با هوادار پیروز میدان شود فاصله امتیازی خود را با رقیب دیرینه سه امتیاز می‌کند.
 
خیال فرهاد راحت شد
آن‌قدر بازار شایعات داغ بود که بیژن طاهری سرپرست استقلال به این نکته اشاره کرد که ‌ای‌کاش زودتر رأی صادر شود تا این شایعات این‌قدر استقلال را اذیت نکند. بیشتر این اخبار هم به ضرر تیم استقلال منتشر می‌شد و همین نکته تمرکز فرهاد و شاگردانش را از بین برده بود، تا اینکه با تأیید رأی کمیته انضباطی همه چیز برای سرمربی جوانی که در فصل جاری قصد دارد تیمش را قهرمان کند تغییر کرد. حالا استقلالی‌ها با خیال آسوده به کار خود ادامه می‌دهند و روحیه آنها برای حضور در بازی با هوادار بالا رفته است.
 

Page Generated in 0.0049 sec