printlogo


کد خبر: 241902تاریخ: 1400/11/13 00:00
مصاحبه

استقلال و هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج
 بازی استقلال و هوادار روز جمعه 15 بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. استقلال در بازی دور رفت توانست تیم هوادار را شکست دهد و در نیم فصل اول با بهترین عملکرد صدرنشین مسابقات شد و حالا در شروع نیم فصل دوم هم امیدوار است که تیم هوادار (به تیم دوم استقلال معروف است) را دوباره شکست دهد و همچنان در صدر بماند. به تازگی بابک مرادی بازیکن تیم استقلال به هوادار پیوسته است و به نظر می‌رسد در بازی روز جمعه مرادی یکی از بازیکنانی است که انگیزه زیادی برای شکست حریف دارد. مرادی دلش می‌خواهد توانایی‌های خود را به فرهاد مجیدی نشان دهد تا به این مربی ثابت کند بی‌دلیل او را کنار گذاشته است. روز جمعه جدال فرهاد و عنایتی جالب خواهد بود، هر چند که عنایتی علاقه خاصی به استقلال دارد و بدش نمی‌آید یک روز در این تیم سرمربی شود.
 
بازی تدارکاتی دغدغه مجیدی
دور جدید مسابقات برای استقلال از جمعه همین هفته آغاز می‌شود و فرهاد مجیدی باید شاگردان خود را به مصاف هوادار بفرستد. مسابقه عقب‌افتاده از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر که به دلیل بیمار شدن بازیکنان استقلال حالا باید برگزار شود. کرونا گرفتن استقلالی‌ها تمام برنامه سرمربی این تیم برای تعطیلات و تعمیرات زمستانی را برهم زد و آنها به شکلی کاملاً متفاوت با آنچه که از قبل طراحی شده بود، مهیای ادامه لیگ برتر و جام حذفی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فرهاد مجیدی در آستانه آغاز مجدد دیدارهای استقلال، عدم برگزاری مسابقه دوستانه در تعطیلات لیگ برتر بود. کادر فنی استقلال خیلی دوست داشت حداقل یک بازی تدارکاتی داشته باشد تا نقاط ضعف و قوت شاگردان خود را دوباره محک بزند ولی بر هم خوردن برنامه تمرینات چنین اجازه‌ای را از استقلال و فرهاد گرفت. حالا این تیم بدون هیچ مسابقه دوستانه‌ای باید برابر هوادار قرار بگیرد و این بازی را به چشم دیداری تدارکاتی جهت تقابل حساس با پیکان در جام حذفی قلمداد کند.
 
ضرر 12 میلیاردی استقلال از لیگ قهرمانان
عدم صدور مجوز برای حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا جدا از بحث اعتباری، از نظر مالی هم ضرر بزرگی به این باشگاه وارد کرد. هر مسابقه‌ای که استقلال می‌توانست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر بگذارد، 50 هزار دلار برای این تیم جایزه نقدی داشت و صعود از این مرحله نیز پاداش جداگانه‌ای برای آبی‌ها منظور می‌کرد. جدا از موارد مذکور، استقلالی‌ها بابت تبلیغ روی پیراهن خود در 6 مسابقه مرحله گروهی به دنبال دریافت 12 میلیارد تومان بودند و با توجه به اهمیت مسابقات آنها، قطعاً می‌توانستند بخش بسیار زیادی از این مبلغ را به دست آورند ولی حالا رویای حضور در لیگ قهرمانان به یأس بدل شده و دیگر خبری از قرارداد ویژه بابت تبلیغات روی پیراهن نخواهد بود. ضرری که البته نصیب پرسپولیس هم شده است چون تمام این شرایط می‌توانست برای مردان یحیی گل‌محمدی هم ایجاد شود. استقلال و پرسپولیس باید بدانند تا وقتی مشکلات‌شان مرتفع نشود، خبری از حضور در مسابقات آسیایی نخواهد بود.
 
توصیه مربیان هوادار به بابک مرادی
به سمت مجیدی برو
بابک مرادی در حالی از استقلال جدا شد و به هوادار پیوست که چند روز قبل از قطعی شدن این اتفاق، طی مصاحبه‌ای مقابل در ورودی ساختمان باشگاه استقلال گلایه‌های خود را بر زبان آورد و کاملاً مشخص بود که به کادر فنی تیم کنایه می‌زند. بابک در طول نیم فصل با فرهاد مجیدی هم دچار مشکل شد و وقتی فهمید حضورش به لحاظ تاکتیکی اهمیت چندانی برای سرمربی استقلال ندارد و فرصت زیادی برای بازی به او نخواهد رسید، ترجیح داد فصل را در تیم دیگری دنبال کند. از قضا تیم جدید مرادی باید جمعه همین هفته در دیداری عقب افتاده به مصاف استقلال برود و این یعنی رویارویی آبی‌پوش سابق با همان مربیانی که به او اعتماد نکردند. البته رضا عنایتی و دستیارانش تمایلی به حاشیه‌ساز شدن این مسأله ندارند و طی روزهای گذشته به بابک توصیه کرده‌اند قبل از آغاز بازی همه چیز را فراموش کند و برای رخصت گرفتن به سمت فرهاد مجیدی برود تا این قضیه به سوژه خبرسازی مبدل نشود. قطعاً اگر بابک مرادی فرصت حضور در میدان پیدا کند، انگیزه بسیار زیادی برای ارائه بهترین بازی خود خواهد داشت.
 

 


Page Generated in 0.0046 sec