printlogo


کد خبر: 241901تاریخ: 1400/11/12 00:00
خبر

بهبودی نسبی رئیس پیشین کشتی مازندران
عیادت خادم، طالقانی و دبیر از ثمربخش
رئیس پیشین هیأت کشتی مازندران با بهبودی نسبی حالش چند روزی است که از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد. 
اصغر ثمربخش که پیش از عسکری محمدیان ریاست هیأت کشتی مازندران را برعهده داشت و یکی از پیشکسوتان کشتی این استان محسوب می‌شود که چند دهه حضوری فعال در کشتی داشته، از چند روز قبل به‌دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. 
او بعد از جراحی که انجام داد مدتی را در بخش مراقبت‌های ویژه گذراند و حالا با بهبود نسبی احوالش از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده است. 
طی روزهای گذشته رسول خادم و محمدرضا طالقانی رؤسای پیشین فدراسیون کشتی و همچنین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان المپیک 2000 سیدنی با حضور در بیمارستان ابن سینا از نزدیک جویای احوال ثمربخش شدند.
 
معرفی اعضای کمیته فنی کشتی فرنگی جام تختی
بنا و باوفا در اهواز
چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، روزهای ۳ تا ۶ اسفندماه سال‌جاری به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار می‌شود. 
اسامی اعضای کمیته فنی برای حضور در جام تختی از سوی فدراسیون اعلام شد که نام محمد بنا، غلامرضا قصاب، حمید باوفا، ایرج اسفندیاری‌فر، بهروز حضرتی‌پور و طالب نعمت‌پور در آن دیده می‌شود. 
علی محمدی، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نیز در این مسابقات حضور پیدا می‌کند. 
این مسابقات به‌عنوان مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی‌های آسیایی (چین) و رقابت‌های جهانی (صربستان) محسوب می‌شود.
 
 
صدرنشینی قطعی سپاهان در لیگ والیبال
خیال راحت تیم‌های اول و آخر!
لیگ برتر والیبال در حالی هفته بیست و دومش را پشت سر گذاشت که تکلیف دو تیم به طور کامل مشخص شد. دو تیمی که اول و آخر جدول هستند و همین حالا دیگر تکلیف‌شان به طور کامل مشخص شده. شاگردان رحمان محمدی راد در سپاهان که روز یکشنبه نوزدهمین برد خود در لیگ برتر را جشن گرفتند، با اختلاف پنج برد با تیم دوم در صدر جدول ایستادند. اختلافی که باعث شد این تیم در فاصله چهار هفته مانده به پایان دور برگشت، صدرنشینی خود در مرحله مقدماتی را قطعی کرده و خیالش بابت هفته‌های پیش رو راحت باشد.
از طرف دیگر آذرباتری ارومیه هم پس از باخت سه بر صفر به پاس گرگان در رقابت‌های این هفته، به‌عنوان اولین تیم لیگ، شانس صعود به پلی‌آف را از دست داد. البته که تیم هورسان رامسر هم شرایطی مشابه با آذرباتری دارد و در عمل شانسی برای صعودش به پلی‌آف متصور نیست. با این حال این تیم روی کاغذ شانس بسیار اندکی برای صعود دارد و باید منتظر باخت همه تیم‌های هشتم تا دوازدهم، در چهار هفته پیش رو باشد!
لیگ برتر والیبال در حالی به هفته‌های حساس و پایانی خود در مرحله مقدماتی نزدیک می‌شود که رقابت‌های بسیار نزدیک و جذابی در صدر جدول (برای رده‌های دوم تا پنجم) و میانه‌های آن (برای کسب سهمیه پلی‌آف) بین تیم‌های لیگ جریان دارد.
در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال، هشت تیم برتر لیگ راهی پلی‌آف خواهند شد و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 

 


Page Generated in 0.0040 sec