printlogo


کد خبر: 241899تاریخ: 1400/11/12 00:00
خبر

پنجره نقل و انتقالات برای تراکتور باز شد
با اعلام باشگاه تراکتور مطالبات دو بازیکن خارجی این تیم پرداخت شد. میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی این باشگاه، گفت: «مطالبات کوین فورچونه و عکاشه حمزاوی پرداخت شد و خوشبختانه تأییدیه آن از طریق فیفا به باشگاه ارسال شده است. پیش از این تأییدیه پرداخت مطالبات لی هری اروین نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده بود.» با توجه به صحبت‌های مدیرعامل تراکتور مطالبات بازیکنان خارجی این تیم پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شده است. تراکتور در فصل جاری اصلاً خوب کار نکرده و در حال حاضر در مکان سیزدهم جدول مسابقات است. مسئولان تیم برای نیم فصل دوم باید فکری به حال این تیم کنند چرا که در فصول گذشته تراکتور جزو تیم‌های بالای جدول بود و برای قهرمانی یا گرفتن سهمیه آسیا تلاش می‌کرد اما در فصل جاری جزو قعرنشین‌های جدول است و باید مواظب باشد تا سقوط نکند، این مسأله قطعاً هواداران پرشور تراکتور را نگران و ناراحت کرده است.
 
 
قلی‌زاده: یک درصد هم کم نمی‌گذاریم
علی قلی‌زاده، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: «قطعاً بازی سختی داریم. درست است که صعودمان قطعی شده، ولی همه تلاش خود را می‌کنیم و با تمام قوا جلو می‌رویم. بازی با امارات یک بازی سخت و فیزیکی خواهد بود و امیدواریم سه امتیاز آن را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.» 
او در ادامه تأکید کرد: «ما با تمام قوا به میدان می‌رویم. فکر می‌کنم همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند، پس مهم نیست چه کسی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. هر کسی در ترکیب قرار بگیرد، با تمام وجود بازی خواهد کرد. ما یک درصد هم کم نمی‌گذاریم و می‌خواهیم با قدرت این مسابقات را پشت سر بگذاریم.»
 

Page Generated in 0.0055 sec