printlogo


کد خبر: 241896تاریخ: 1400/11/12 00:00
ژاپن به ‌دنبال انتقام از شاگردان رنار
عربستان در سایتاما جشن صعود می‌گیرد؟

عربستان در گروه B مقدماتی جام جهانی در آسیا با 19 امتیاز از 7 بازی صدرنشین است و امروز با پیروزی مقابل ژاپن در ورزشگاه سایتاما می‌تواند ششمین صعودش به این تورنمنت را قطعی کند.
پیش از شروع مسابقات پیش‌بینی می‌شد که ژاپن و استرالیا بخت اول صعود از این گروه باشند، ولی تیم هروه رنار فراتر از انتظار نتیجه گرفته و بالاتر از دو رقیبش صدرنشین است. عربستان در آخرین بازی توانست عمان را با یک گل شکست دهد و ژاپن با دو گل مقابل چین به برتری رسید تا با 15 امتیاز رده دوم گروه را حفظ کند. استرالیا که ویتنام را با 4 گل شکست داد با 14 امتیاز در رده سوم است و منتظر اشتباه دو رقیبش نشسته.
عربستان در بازی رفت ژاپن را با یک گل شکست داد، ولی سرمربی فرانسوی آنها تأکید دارد که نباید میزبان را دست‌کم گرفت: «ژاپن تیم دوم رنکینگ آسیا است و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. ژاپن تیم خیلی قدرتمندی است که در جام جهانی 2018 به مرحله حذفی رسید. موقعیت فعلی جدول بازتابی از قدرت واقعی ژاپن نیست. ما با چنین ذهنیتی باید برای بازی آماده شویم.»
موریاسو، سرمربی ژاپن که بابت نتایج تیمش با انتقادات زیادی روبه‌رو شده معتقد است که حریف می‌تواند آنها را تحت فشار قرار دهد: «عربستان تیم سختکوشی است و می‌تواند ما را تحت فشار قرار دهد. آنها در دفاع استحکام خوبی دارند و در حمله متنوع هستند، پس ما باید تلاش کنیم که آنها را در این بخش از کار بیندازیم. عربستان بازیکنان خوبی دارد که در کارهای ترکیبی تبحر دارند، پس باید مراقب آنها باشیم.»
 

Page Generated in 0.0062 sec