printlogo


کد خبر: 241875تاریخ: 1400/11/12 00:00
فرصت برای جوان‌ترها بدون سهل‌انگاری

مازیار گیلکان
 
 بازی ایران - امارات و بقیه بازی‌های ایران در راه جام جهانی تشریفاتی شده‌اند اما انگیزه‌های بزرگی می‌تواند تیم ما را برای پیروزی‌های بعدی، آماده و حفظ کند.
تیم ملی ایران برای افزودن به ارزش برند خود و البته برای اینکه رکوردهای بیشتری را بشکند، همچنان برای پیروزی بازی می‌کند.
در دوره اخیر طی مسیر جام جهانی، فقط برزیل صعودی سریع‌تر از ایران را تجربه کرده است و ایران پس از ثبت این موقعیت ویژه، حالا به پیروزی‌های بعدی نیاز دارد تا صعود بدون شکست را هم ثبت کند.
ایران همچنان در بازی‌هایش از بهترین ترکیب خود استفاده می‌کند اما موقعیت تیم ملی در جدول، این فرصت را فراهم می‌کند تا دراگان اسکوچیچ مهره‌های جوان‌تر را نیز به کار بگیرد تا با‌تجربه‌های بزرگ‌تری راهی جام جهانی شوند.
همه می‌دانیم که شانس برگزاری بازی‌های تدارکاتی باکیفیت برای تیم ملی ایران چندان زیاد نیست و همین بازی با امارات و حریفان رسمی دیگر می‌تواند از جمله بازی‌های تدارکاتی تیم ملی باشد.
بازیکنان جوان‌تر شاید در اردوهای بعدی تیم ملی شانس بیشتری برای دعوت داشته باشند اما در همین بازی امروز مقابل امارات هم می‌توان فرصت را بیشتر به کسانی داد که کمتر در تیم ملی بازی کرده‌اند. این کار سهل‌انگاری پس از مسجل شدن صعود نیست، بلکه تمرینی برای ساختن تیم جام جهانی است.
دراگان اسکوچیچ باید با ظرافت این پروژه را پیش ببرد تا تیمش را بهتر بسازد و برای بازی‌های بزرگ‌تر در جام جهانی آماده کند.

Page Generated in 0.0047 sec