printlogo


کد خبر: 241873تاریخ: 1400/11/12 00:00
پایان یا آغاز؟!
مأموریت جدید یوزها

میعاد نیک - تیم ملی فوتبال ایران پس از قطعی کردن صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ثبت موفقیت در اولین و مهم‌ترین مأموریت، حالا باید به مصاف یک رکورد مهم دیگر و درج نام خود در یک لیست تاریخی برود؛ مأموریتی که از جدال با تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی آغاز خواهد شد. صعود یوزهای پارسی به جام جهانی قطعاً کلیدی‌ترین چشم‌انداز برای فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال تلقی می‌شد اما حالا که این قله فتح شده، شاگردان دراگان اسکوچیچ بدون توجه به آمارها و جشن‌ها می‌بایست به فکر ارتقای رتبه خود در رنکینگ جهانی باشند و به انتظار راه نیافتن دو غول فوتبال دنیا به بازی‌های قطر بنشینند.
شاید به‌نظر برسد که تقابل با اماراتی‌ها برای ما چندان حساس نیست اما باید این نکته را درنظر گرفت که اگر فوتبال ایران در اندیشه رقم زدن صعودی تاریخی‌ است، باید تمام ۳ بازی باقیمانده‌اش را پیروز شود تا شاید بتوان به سید دوم گروه‌بندی جام جهانی راهی یافت. 
شاگردان برت فن ‌مارویک به‌طور حتم برای کسب پیروزی و حداکثر امتیاز پا به چمن یکدست ورزشگاه آزادی خواهند گذاشت و اندیشه‌های انتقامی هم وجود دارد؛ بنابراین یوزهای سپیدپوش نه‌تنها نباید فکر کنند همه‌چیز تمام شده، بلکه حتماً باید با ذهنیتی تشنه و گرسنه پا به میدان نبرد بگذارند تا بتوان رؤیاهای بزرگ را به امید نشست.
 

Page Generated in 0.0063 sec