printlogo


کد خبر: 241872تاریخ: 1400/11/12 00:00
اردوگاه سرخ

 بعد از یحیی حالا نوبت دستیاران است
تمرین سرخ‌پوشان احتمالا بدون کادر‌فنی
حالا که خبری از بازگشت یحیی نیست و از طرف دیگر حضور پرسپولیسی‌ها در تیم ملی هم پررنگ است، انگار نوبت به بقیه کادر‌فنی رسیده که سر تمرین حاضر نشوند. روزهای گذشته تمرینات پرسپولیسی‌ها در غیاب گل‌محمدی و با حضور دستیاران او برگزار شد، اما با اتفاقاتی که طی این روزها رخ داده یا بهتر بگویم اتفاقات خوبی که نیفتاده، حرف از نیامدن دستیاران گل‌محمدی سر تمرین است. تقریباً هیچ کدام از شروط گل‌محمدی محقق نشده و همین موضوع باعث شده تا دستیاران گل‌محمدی هم به فکر غیبت در تمرینات بیفتند. هر چند روز گذشته تمرینات پرسپولیس بخوبی برگزار شد، اما در صورت عملی شدن این موضوع، سرخ‌پوشان باید قید تمرینات را بزنند و این اصلاً برای پرسپولیس خوب نخواهد بود.
 
 
گل‌محمدی و ملی‌پوشان غایب تمرینات سرخ‌پوشان پایان شیرین 
تمرینات پرفشار
سرخ‌پوشان روز گذشته حوالی ظهر تمریناتشان را در ورزشگاه شهید کاظمی شروع کردند و این در حالی بود که همچنان شاهد غیبت یحیی گل‌محمدی بودیم. شاگردان گل‌محمدی بعد از گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز پرسپولیس، بخش‌های مختلف تمرین که شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون‌تیمی بود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. هر چند حاشیه‌های پرسپولیس همچنان ادامه داشت و صحبت پول و تغییر زمین تمرین وجود داشت اما بازیکنان با تمرکز خوبی در تمرینات حضور داشتند و توانستند خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند. عالیشاه که در روزهای گذشته غیبت داشت در تمرینات حضور داشت و در کنار سایر بازیکنان مشغول تمرین شد.
 او مدتی هم زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم، تمرینات مخصوصی را داشت و نشان داد که در حال آماده شدن برای حضور در ترکیب تیمش است.
 در بخشی از زمین تمرین، سرخ‌پوشان فوتبال بازی کردند که این قسمت از تمرینات، حسابی به بازیکنان فشار وارد کرد و برخی بازیکنان تحت این فشار اشتباهات فاحشی در پاسکاری داشتند هر چند این قسمت از تمرین حسابی آنها را سرحال آورد. 
کادر فنی تمرینات را سنگین‌تر کرده بودند و در طول 90 دقیقه تمرین، کادر فنی، نکات فنی را نیز مدنظر داشت و فشار تمرین باعث نشد که آنها از نکات فنی غافل شوند.
 تمرینات سرخ‌پوشان پایان شیرینی داشت. تمرینات امروز مصادف با سالگرد تولد مهدی شیری بود و پرسپولیسی‌ها جشنی برای او تدارک دیده بودند. دو ملی‌پوش پرسپولیس هم در این تمرین غایب بودند.
 
 
شرکت نفت هنوز جواب نداده است
احتمال کوچ سرخ‌پوشان به تهرانسر
یحیی گل‌محمدی قبل از اینکه اردوی سرخ‌پوشان را ترک کند، درخواست کرده بود تا زمین تمرین دیگری برای تیمش در نظر گرفته شود. 
به همین جهت مسئولان باشگاه رایزنی‌هایی انجام داده‌اند تا بتوانند مسئولان شرکت نفت را برای استفاده سرخ‌پوشان از زمین چمن نفت تهرانسر، راضی کنند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته طی نامه‌نگاری رسمی از مسئولان شرکت نفت، درخواست اجاره زمین چمن تهرانسر را کرده‌اند که ظاهراً هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. 
آن‌طور که شنیده می‌شود مشکلی در این خصوص وجود ندارد و رضایت نسبی اعلام شده است اما محقق شدن این موضوع نیازمند نامه‌نگاری و طی مراحل اداری در شرکت نفت است که حتماً زمان خواهد برد.
 عوض شدن زمین تمرین پرسپولیس یکی از شروط گل‌محمدی بود که حتی این موضوع هم محقق نشده و فعلاً مسئولان پرسپولیس نمی‌توانند مدعی تغییر زمین تمرین سرخ‌پوشان باشند که البته سرمربی سرخ‌پوشان هنوز هم به جمع آنها باز نگشته است.

Page Generated in 0.0051 sec