printlogo


کد خبر: 241867تاریخ: 1400/11/12 00:00
سوژه

پرسپولیس؛ همچنان پنجه در پنجه بحران
سراب روی آب!
در شرایطی که یحیی گل‌محمدی انتظار زیادی داشت تا با مرتفع شدن مشکلات از روز گذشته به تمرینات برگردد اما این اتفاق نیفتاد تا بحران، همچنان شانه به شانه پرسپولیس بزند. نقل و انتقالات نیم فصل آغاز شده است و با وجود ضعف‌هایی که در پرسپولیس مشاهده می‌شود این تیم در این روزها حتی سرمربی ندارد چه رسد به اینکه مدیرعامل تازه‌واردش با بازیکنان وارد مذاکره شود. یحیی چند روز پیش شرط کرده بود که هیچ مانعی برای نقل و انتقالات نباشد و او هر بازیکنی را که می‌خواهد، مدیریت جذب کند! اما همچنان باشگاه برای حل مشکلات خودش مانده و جذب بازیکن فعلاً در اولویت‌های بعدی است.
یحیی در اقدامی دیگر یک زمین تمرین مناسب را درخواست کرده بود که این خواسته او هم تأمین نشده است. مسئولان پرسپولیس مذاکره کرده بودند که زمین نفت تهرانسر در اختیار قرمزپوشان قرار بگیرد که ظاهراً این اتفاق با مخالفت شرکت نفت روبه‌رو شده است.
این در حالی است که قرار بود روز گذشته هم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود که نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه اگر این بدهی‌ها هم پرداخت شود باز به 50 درصد مطلوبی که گل‌محمدی مدنظرش بود نمی‌رسد.
سراب روی آب در پرسپولیس بیشتر از قبل مشاهده می‌شود و اصلاً مشخص نیست که با این همه گرفتاری چه سرنوشتی انتظار یحیی، بازیکنان و پرسپولیس را می‌کشد؟
 
 
درویش مجبور به استعفا می‌شود
 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به تازگی روی صندلی ریاست سرخپوشان نشسته، شرایط خوبی ندارد. او در بدترین وضعیت ممکن قرار گرفته و شاید مجبور به اتخاذ یک تصمیم سخت شود. درویش از سوی هواداران شاکی و عصبانی پرسپولیس، تهدید شد که در صورت جدایی یحیی 
گل محمدی، جایی در باشگاه ندارد. همین شرایط سبب شده یکسری شایعات عجیب در موردش بشنویم. مثلاً می‌گویند ممکن است درویش استعفا بدهد. جالب اینکه او قصد داشت در چند بخش مختلف باشگاه، تغییرات عمده مدیریتی ایجاد کند اما از روزی که به باشگاه آمد، آنقدر مشکلات عجیب و غیرعادی روی سرش ریخت که مجبور شد به مسائل دیگر از جمله استعفا فکر کند. اگر شنیدید که درویش قصد استعفا دارد، مطمئن باشید خبرهایی اطراف پرسپولیس به وجود آمده و یک نگرانی بزرگ را می‌سازد.

 

صدری میهمان برنامه علی کریمی!
سیدمجید صدری سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس به برنامه یازده دعوت شد. او که یکی از پرحاشیه‌ترین مدیران دو دهه اخیر سرخپوشان بوده، قصد دارد با شرکت در این برنامه، حرف‌های ناگفته از حضورش در پرسپولیس را به زبان بیاورد. قطعاً در برنامه‌ای که اجرای آن بر عهده علی کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری است، از حضور این مدیر سوژه‌های متفاوتی بیرون می‌آید. باید منتظر ماند و خروجی این برنامه را دید. حتماً بعد از تماشای آن می‌توان ساعت‌ها در موردش صحبت کرد! یکی از عوامل تهیه این برنامه شب گذشته در تماس با یکی از خبرنگاران ما، این موضوع را عنوان کرد که حضور صدری در برنامه یازده قطعی شده است.
 
 
 پاداش سرخپوشان بزودی می‌رسد
مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا در کنار پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان، نیمی از پاداش پیروزی‌های این تیم را واریز کنند. باشگاه وارد یک بحران مالی سنگین شده و در این شرایط، حتی نفس کشیدن هم برای مدیران پرسپولیس سخت است. هواداران هم‌صدا با یحیی گل‌محمدی و شاگردانش، نسبت به مسائلی که رقم خورده، معترض هستند و فقط پرداخت پول نیست که اعتراض آنها را پایان می‌بخشد. وضعیت زمین تمرین افتضاح است، باشگاه توانایی جذب بازیکنان جدید ندارد و کادر فنی می‌گوید به آنها بی‌احترامی‌هایی شده و از این رو، کار برای درویش به مرحله بسیار سخت رسیده است اما او به دوستانش گفته تلاش می‌کند تا با واریز 50 درصد از پاداش بردهای اخیر، شرایط را دگرگون کند و اوضاع را به شکلی پیش ببرد که بازیکنان و کادر فنی راضی به انجام تمرینات شوند.

 


Page Generated in 0.0061 sec