printlogo


کد خبر: 241866تاریخ: 1400/11/12 00:00
خبر

ادعای وزیر ورزش درباره شرایط سرخ‌ها
تصمیمات مثبت وزیر در اوج بحران پرسپولیس
وضعیت پرسپولیس کماکان بغرنج و مبهم است. تیمی که بعد از استعفای سرمربی‌اش و اعتصاب بازیکنان در نیم فصل هنوز یک جلسه تمرین درست و حسابی برگزار نکرده. سرخ‌ها اگرچه دیروز تمرینات خود را بعد از 48 ساعت اعتصاب کلید زدند اما در غیاب گل‌محمدی، حمید مطهری تمرینات را اداره کرد.
کریم باقری نیز فعلاً با ملی‌پوشان پرشمار سرخ‌ها در اردوی تیم ملی حضور دارد و همین سبب شده تا در تمرینات پرسپولیس تعداد غایبان بیشتر از حاضران باشد.
از سوی دیگر بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس نیز استعفا داده تا سایه‌های بحران به حوزه مدیریتی پرسپولیس نیز تسری پیدا کرده باشد.
به همه اینها اضافه کنید وضعیت نامشخص در فصل نقل و انتقالات زمستانی و لیست ورودی و خروجی که هنوز تکلیف آن مشخص نیست.
با همه این اوصاف حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد همه چیز در باشگاه پرسپولیس تحت کنترل است. او مدعی شده که اقدامات قابل توجهی در حوزه باشگاه پرسپولیس صورت گرفته که بزودی آثار مثبت آن هویدا خواهد شد!
سجادی در مورد استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیأت مدیره پرسپولیس می‌گوید: «هنوز این استعفا پذیرفته نشده اما پیگیر کار هستیم.
 برای هیأت مدیره این باشگاه یکی، دو نفر را معرفی کردیم و قرار است این هیأت مدیره تقویت شود. جای نگرانی وجود ندارد و هیأت مدیره پرسپولیس قطعاً تقویت خواهد شد.»
وی با اشاره به شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: «برای پرسپولیس اقدامات حمایتی داشته‌ایم اما اثراتش بزودی مشخص می‌شود. از درون باشگاه‌ها بی‌خبرم.»
 
 
با نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس
پنجره نقل و انتقالات باز شد
در روزهای بی‌پولی باشگاه پرسپولیس و در حالی که یکی از مطالبات جدی کادر فنی این تیم جذب بازیکن برای ادامه بازی‌ها است، با اعلام وکیل اوساگونا به فیفا مبنی بر دریافت تمام مطالبات این بازیکن، از سوی فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و این باشگاه، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اعلام شد. این اقدام در پی پرداخت مطالبات این بازیکن در روزهای گذشته صورت گرفت که از سوی باشگاه پرسپولیس و وکیل این بازیکن به فیفا اعلام شده بود. حالا با باز شدن پنجره به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها جدی‌تر از گذشته، وارد نقل و انتقالات شوند و شاید بتوانند رضایت کادر فنی را جلب کنند.

 


Page Generated in 0.0055 sec