printlogo


کد خبر: 241865تاریخ: 1400/11/12 00:00
اردوگاه آبی

دلیل مجیدی برای مخالفت با جدایی چشمی
روزبه دو پست بازی می‌کند
باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر اینکه در روزهای اخیر بابت جذب آرش رضاوند و رشید مظاهری مذاکراتی با باشگاه استقلال انجام داده، روزبه چشمی را هم می‌خواهد. دلیل تمایل باشگاه فولاد خوزستان به مذاکره با باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن علاقه وافر جواد نکونام به سبک بازی چشمی است. نکونام در صحبت‌هایی که درباره چشمی داشته بارها تأکید کرده که این بازیکن می‌تواند کمک قابل توجهی به تیمش بکند، به همین دلیل هم خواستار جذب او بوده که البته باشگاه استقلال با این انتقال مخالفت کرده است.
 دلیل ممانعت باشگاه استقلال از جدایی روزبه چشمی، واکنش مجیدی به این انتقال بوده است. سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که داشته صراحتاً اعلام کرده تا پایان فصل به چشمی نیاز دارد. دلیل این موضوع هم ویژگی‌های خاص چشمی برای بازی در دو پست است و مجیدی نیز بر این باور است نباید بازیکنی که قابلیت بازی در دو منطقه حساس را دارد به سادگی از تیم جدا شود. البته چشمی برای انتقال به فولاد چندان هم بی‌میل نبود اما به او گفته شده در استقلال بماند و جایگاهش را در این تیم پس بگیرد که چشمی هم در نهایت قبول کرده با همین شرایط بازیکن استقلال باشد و در نیم فصل دوم تیمش را یاری برساند.
 بدون شک اگر چشمی عملکرد درخشانی در نیم فصل دوم داشته باشد، حضورش در تیم ملی نیز دور از ذهن نیست. چشمی که در جام جهانی 2018 نیز حضور داشت، به دنبال حضوری دوباره در این تورنمنت است اما با ادامه نیمکت‌نشینی‌ها او نمی‌تواند امیدی به دعوت به تیم ملی داشته باشد.
 
 
آجورلو ریاست آکادمی را به شاگرد سابقش داد
برهانی همه‌ کاره تیم‌های پایه استقلال شد؟
 مهاجم سابق استقلال فعالیت‌های اجرایی آکادمی این باشگاه را در دست گرفته است. در آخرین روزهای مدیریت احمد مددی در باشگاه استقلال محمدرضا مهرانپور از سوی او به ‌عنوان رئیس جدید آکادمی باشگاه منصوب شد. مهرانپور با حضور مصطفی آجورلو در رأس باشگاه مدتی در سمتش کار کرد، اما حالا چند روزی است دیگر در باشگاه فعالیت نمی‌کند و به نظر می‌رسد جدا شده است. در این شرایط آرش برهانی که پیش از این سرمربیگری تیم امید استقلال را بر عهده داشت و از دوران حضور در پاس تهران هم رابطه صمیمانه‌ای با آجورلو دارد، در آکادمی مسئولیت اجرایی گرفته است. با جدایی مهرانپور، حالا آرش برهانی به‌عنوان یکی از ستاره‌های سابق استقلال مسئولیت اجرایی آکادمی باشگاه را برعهده گرفته و فعلاً امور را انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد بزودی برهانی رسماً به‌عنوان مدیر آکادمی باشگاه منصوب شود و کارش را در این سمت شروع کند. برهانی فعلاً سرمربیگری تیم امید استقلال را نیز برعهده دارد اما باید دید در آینده چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد. برهانی فصل پیش در تیم‌های پایه استقلال خیلی خوب کار کرد و به نظر می‌رسد ارتباط صمیمی که از سال‌ها قبل با آجورلو داشت باعث شد تا مدیرعامل استقلال مدیریت آکادمی را به او بسپارد.
 
 
استقلال با حضور خارجی‌ها کامل شد
بازگشت ژستد و یامگا به تمرینات آبی‌ها
دو بازیکن خارجی استقلال به تمرینات این تیم اضافه شدند تا آبی‌ها با نفرات بیشتری کارشان را دنبال کنند. تمرینات استقلال در شرایطی از روز شنبه شروع شده بود که کوین یامگا و رودی ژستد به محل تمرین نرفتند و غایب بودند. کوین یامگا و رودی ژستد نیز که در تعطیلی لیگ به فرانسه رفته بودند، بامداد دیروز به تهران برگشتند و کارشان را شروع کردند. این دو بازیکن خارجی از روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شدند و همپای سایرین کارهای گروهی را انجام دادند. با اضافه شدن این دو بازیکن حالا استقلال تمریناتش را با نفرات کامل دنبال می‌کند و مجیدی با دست بازتری تیمش را برای مسابقه با هوادار آماده می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کرد روز گذشته به غیر از سیاوش یزدانی و عارف آقاسی که در اردوی تیم ملی هستند، سعید مهری هم غایب آبی‌پوشان بود؛ او به دلیل سرماخوردگی به استراحت می‌پردازد و با نظر کادرفنی به تمرینات نمی‌رود. استقلال صدرنشین مسابقات است و با پیروزی مقابل هوادار می‌تواند این صدرنشینی را تثبیت کند. هر چند که یامگا به دلیل محرومیت (چند اخطاره بودن) نمی‌تواند در بازی با هوادار حضور داشته باشد و فرهاد باید به فکر جانشین مناسب برای این بازیکن باشد، یامگا تاکنون بهترین گلزن استقلال بوده است.
 

 


Page Generated in 0.0063 sec