printlogo


کد خبر: 241857تاریخ: 1400/11/12 00:00
خبر

مربی سابق منچستر یونایتد: 
آنها هویت خود را از دست داده‌اند
منچستر یونایتد 9 سال است که فاتح لیگ برتر نشده است. آنها تحت انتقادات گسترده هستند، چرا که نتوانسته‌اند میراث سر الکس فرگوسن را ادامه دهند. رنه مئولنستین 12 سال دستیار فرگوسن بود و حالا درباره باشگاه سابقش نظراتش را بدون پرده‌پوشی گفته است: «بدترین قسمت ماجرا این است که منچستر یونایتد هویت خود را به‌کلی از دست داده است. هر چیزی که فرگوسن در طول سال‌ها ساخته بود را دور ریخته‌اند. منچستر یونایتد روش خاص بازی خودش را داشت. این تیم زیبا و خلاقانه بازی می‌کرد، اما آن سبک بازی این تیم که به‌خوبی قابل تشخیص بود حالا دیگر وجود ندارد.»
مئولنستین همچنین به رقبا پرداخته است: «اگر می‌خواهید موفق شوید، مهم است که بینشی که دارید را ادامه دهید و یک سازمان منسجم و باثبات بسازید. منچستر یونایتد دیگر این چیزها را ندارد، در حالی که لیورپول با یورگن کلوپ و منچستر سیتی با پپ گواردیولا این‌طور هستند. شما این را می‌توانید در موفقیت‌های آنها ببینید.»
 
 
د‌یونگ: بارسلونا زیباترین باشگاه دنیا است 
فرنکی د‌یونگ بر این باور است که بارسلونا همچنان زیباترین باشگاه دنیا است، هرچند که آنها فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارند.
این تیم از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفته و د‌یونگ هم نتوانسته در حد انتظارات باشد. بارسلونا حالا تنها برای سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ اروپا می‌جنگد. با این حال، د‌یونگ می‌گوید: «وقتی به بارسلونا فکر می‌کنم، همچنان همان نظر سابق را دارم. حالا بهترین روزهای این تیم نیست، اما بارسلونا همچنان زیباترین باشگاه در دنیا است.»
دیونگ در 26 بازی در این فصل، تنها دو گل زده و دو گل ساخته، اما بر این باور است که برخی منتقدانش فقط از روی هم تقلید می‌کنند: «من فوتبال را دوست دارم و البته همه اخبار را هم می‌خوانم. من دریافته‌ام که افراد زیادی با هم حرف می‌زنند. گاهی این حس وجود دارد که آنها بازی‌ها را تماشا نمی‌کنند. یا اینکه تماشا می‌کنند ولی نظرات گزارشگران و کارشناسان دیگر را بازگو می‌کنند. اگر همه از هم تقلید کنند، اوضاع بد می‌شود.»
 
 
مربی تونس برکنار شد
فدراسیون فوتبال تونس اعلام کرده که منظر کبیر، مربی تیم ملی این کشور را اخراج کرده است. تونس در 33امین دوره جام ملت‌های آفریقا در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم 10نفره بورکینا فاسو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. حالا جلال القدری، دستیار کبیر جای او را خواهد گرفت. کبیر در آگوست 2019 مربی تونس شده بود و قراردادی سه‌ساله امضا کرده بود. او که مربی سابق تیم اسپرانس بود، جای آلن ژیرس را در تونس گرفت. تونس با کبیر به فینال عرب کاپ در دوحه رسید، هرچند که با شکست دو بر صفر مقابل الجزایر در وقت اضافه، دوم شد.
 
 
مصدومیت راموس پیش از بازی با رئال مادرید
سرخیو راموس، دو هفته پیش از بازی پاری‌سن‌ژرمن با رئال مادرید، مصدوم شده است. مصدومیت او از ناحیه ساق پای راستش است.
آمادگی این مدافع میانی در روزهای پیش رو بررسی خواهد شد و سپس نتیجه قطعی اعلام خواهد شد. اما در هر حال، این بازیکن 35ساله فصل سختی را پشت سر می‌گذارد.
راموس در تابستان به‌صورت آزاد از رئال مادرید به پی‌اس‌جی پیوست. او برای این تیم تنها 283 دقیقه بازی کرده است و مرتباً مصدوم شده است.
راموس اولین گل خود برای پی‌اس‌جی را یکشنبه گذشته برابر ریمس زد و حس می‌شد که این گل نقطه عطف حضور او در پی‌اس‌جی باشد. اما حالا اوضاع به ترتیب دیگری رقم خورده است. او تمام تلاشش را خواهد کرد تا به دیدار برابر تیم سابقش برسد و کمک کند که تیم فعلی‌اش به قهرمانی در اروپا دست یابد.
 
 
 چرا تالیافیکو به بارسلونا نرفت؟
بارسلونا در آخرین روز نقل و انتقالات حاضر نشد نیکولاس تالیافیکو را از آژاکس به خدمت بگیرد. آنها این بازیکن آرژانتینی را از سال 2019 زیر نظر دارند و او را جانشین خوردی آلبا می‌دانند. ژاوی بر این باور بوده که پست مدافع چپ تیمش باید هر چه سریع‌تر تقویت شود، چرا که آلبا تنها بازیکن بزرگسال این پست است.
اما مشکلات مالی بارسلونا به این معنا بود که نمی‌شد قرارداد انتقال او از آژاکس را به‌راحتی امضا کرد. بارسلونا نمی‌توانست این بازیکن را تنها با پرداخت پول خریداری کند، می‌خواست یک بازیکن به همراه پول به آژاکس بدهد، اما آژاکس بازیکنان پیشنهادی بارسا را نپذیرفت. به این ترتیب این مدافع چپ 29ساله در هلند ماند.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec