printlogo


کد خبر: 241852تاریخ: 1400/11/12 00:00
پس از بازداشت به اتهام تجاوز
منچستر یونایتد قرارداد گرینوود را تعلیق کرد

میسون گرینوود، بازیکن منچستر یونایتد به اتهام تجاوز و خشونت بازداشت شده است. پلیس اعلام کرده که این مهاجم 20ساله به‌دلیل این اتهامات در زندان به سر می‌برد.
صبح یکشنبه، در نزدیکی خانه گرینوود در بادون در منچستر، می‌شد ماشین‌های پلیس را دید که پارک کرده‌اند و به سراغ او رفته‌اند. نیروهای امنیتی که به نظر می‌رسید از طرف باشگاه آمده بودند، به خانه دوم او رفتند و تأیید کردند که پدر و مادر او در آن خانه هستند.
منچستر یونایتد هم اعلام کرده که عضویت این بازیکن به حالت تعلیق درآمده است. این باشگاه لیگ برتری ابتدا اعلام کرد که خشونت از هیچ نوعی را نمی‌پذیرد و بعدتر قرارداد این ستاره‌اش – که 75هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد – را به حالت تعلیق درآورد تا نتیجه تحقیقات پلیس مشخص شود.
سخنگوی باشگاه گفته است: «میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی در تمرینات حضور نخواهد یافت و در مسابقات هم شرکت نخواهد کرد.» هیأت امنای طرفداران منچستر یونایتد (MUST) هم در توئیتی نوشته است: «باشگاه تأیید کرده که میسون گرینوود تمرین و بازی نخواهد داشت. ما کاملاً از این تصمیم باشگاه حمایت می‌کنیم.»
این بازداشت می‌تواند باعث شود که اوضاع او در تیم ملی انگلیس هم به خطر بیفتد و البته سخنگوی نایکی، اسپانسر او هم اعلام کرده که این شرکت «عمیقا نگران» است.
سخنگوی پلیس منچستر گفته است: «پلیس اوایل یکشنبه مطلع شد که یک زن در شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها و فیلم‌هایی منتشر کرده که گزارش از خشونت فیزیکی می‌دهد. ما تحقیقات خود را آغاز کردیم و می‌توانیم تأیید کنیم که یک مرد بیست‌ساله به اتهام تجاوز و خشونت دستگیر شده است. او برای بازجویی در بازداشت به سر می‌برد و سؤالات از او ادامه دارد.»
گرینوود در شش‌سالگی به منچستر یونایتد پیوست و در آکادمی این تیم رشد کرد. او بازی در تیم اصلی را از سال 2019 و در سن 17سالگی آغاز کرد و 129 بازی برای این تیم انجام داده است.
گرینوود همچنین در رده‌های سنی زیر 17 و زیر 21 سال، چندین بازی برای تیم انگلیس انجام داده و در آگوست 2020 هم برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت شده است.
 

Page Generated in 0.0054 sec