printlogo


کد خبر: 241851تاریخ: 1400/11/12 00:00
دلایل تمدید تا سال 2023
چرا مودریچ می‌ماند؟

لوکا مودریچ در تابستان 2012 به رئال مادرید آمد تا به تیم ژوزه مورینیو کمک کند. حالا 10 سال گذشته و آن‌طور که مارکا اعلام کرده این بازیکن کروات حداقل تا تابستان 2023 در این تیم می‌ماند و این پاداش بازی‌های خوب اخیر او است.
مودریج شروع سختی در اسپانیا داشت و برای اینکه در تیم جایگاهی داشته باشد، مجبور به مبارزه شد اما از وقتی خودش را در ترکیب اصلی تیم جا انداخت، هیچ کس نتوانست او را از جایش تکان دهد. قرارداد جدید بزودی توسط مودریچ امضا می‌شود چون او نشان داده در 36 سالگی هنوز کارهای زیادی از او بر می‌آید.
تمدید قرارداد مودریچ تصمیم درست و عاقلانه باشگاه بود. او در زمین و بیرون آن، نماینده شایسته‌ای برای رئال مادرید است. باشگاه سال‌ها است که تلاش می‌کند جانشینی را برای او پیدا کند اما هنوز نتوانسته کسی را که به برنده توپ طلا در سال 2018 نزدیک باشد، بیابد.
اما راز جوانی ابدی مودریچ چیست؟ او عاشق مادرید است، عاشق رئال مادرید است و خانواده‌اش زندگی آرامی در پایتخت اسپانیا دارند. او مراقب خودش است اما نه با خوابیدن روی تشک 40 هزار یورویی یا پایبندی به سختگیرانه‌ترین رژیم‌ها. از زندگی روزمره لذت می‌برد، بچه‌هایش را به مدرسه می‌برد و بیرون زمین یک آدم معمولی است.
گذشت زمان مودریچ را به آرزویش که پایان دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید است، نزدیک کرده. باشگاه هم نمی‌خواهد او برود حتی وقتی کفش‌هایش را آویزان می‌کند.
این کروات در طول دوران بازی‌اش در رئال مادرید پیشنهادهایی از این طرف و آن طرف داشته بخصوص یکی که از MLS و بسیار وسوسه‌انگیز بود اما همیشه خواستار تمدید قرارداد با رئال مادرید بوده و تعهدش به باشگاه جای هیچ شکی را باقی نمی‌گذارد.
مودریچ می‌خواهد به مبارزه ادامه دهد، در جام جهانی قطر به‌عنوان بازیکن رئال مادرید حضور داشته باشد و سفیدها را به عناوین و افتخارات بیشتر برساند.
 

Page Generated in 0.0046 sec