printlogo


کد خبر: 241848تاریخ: 1400/11/12 00:00
به‌هم‌ریختگی و بلاتکلیفی؛ بلای این روزهای بسکتبال
فروپاشـی تدریجـی!

اوضاع در بسکتبال اصلاً روبراه نیست. انتخابات برای دومین بار به تعویق افتاد و همین حالا که تاریخ سومی مشخص شده، هیچ‌کس نمی‌داند که بالاخره برگزار می‌شود یا خیر. از طرف دیگر چندی پیش دبیر فدراسیون از سمت خود کناره‌گیری کرد و روز گذشته هم که خبر رسید فریده شجاعی (نایب رئیس بانوان) قید حضور در این فدراسیون را زده. اتفاق‌هایی که نشان از یک فروپاشی تدریجی در این فدراسیون دارد و همگی پالس‌هایی منفی در مسیر حضور دوباره رامین طباطبایی در بسکتبال است!
 
برنامه وزارت ورزش چیست؟
وزارت ورزش در شرایطی هفته گذشته برای دومین بار انتخابات بسکتبال را به تعویق انداخت که واضح است برنامه مشخصی برای این رشته ندارد. حرف و حدیث‌ها هر کدام از موضعی مخالف دیگری حکایت می‌کنند و مشخص نیست موضع وزارت دقیقاً در راستای ماندن طباطبایی است یا 
رفتن او. 
با این حال واضح است که تأیید صلاحیت او هنوز نیامده و وزیر ورزش هم گزینه دیگری در آستین ندارد که انتخابات را برای رئیس شدن او برگزار کند.
به همین خاطر هم هست که همه چیز روی هوا مانده و همکاران طباطبایی هم یکی یکی در حال خالی کردن میدان هستند و برای بازگشت طباطبایی پالس منفی می‌فرستند.
 
بحران کرونایی و تیم ملی
بسکتبال در شرایطی با سرپرست نه چندان مسلط به کار خود ادامه می‌دهد که بحران کرونایی لیگ این رشته را به تعطیلی کشانده و حفظ بازیکنان ملی برای رقابت‌های مهم پیش رو، باعث شده تا مرحله دوم لیگ معلق شود. حالا هم که قرار است لیست بازیکنان اعلام و از روز شنبه اردوهای تیم ملی برای انتخابی جام جهانی آغاز شود. آن هم در شرایطی که تکلیف فدراسیون هنوز مشخص نیست و هیچ‌کس نمی‌داند چه بلایی بر سر این رشته المپیکی و محبوب خواهد آمد؟! تیم ملی بسکتبال پنجم و هشتم اسفند در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در تهران میزبان سوریه و قزاقستان خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0045 sec